У Києві запустили SMS-інформування про стан надання комунальних послуг: як це працюватиме

У Києві запустили SMS-інформування про стан надання комунальних послуг: як це працюватиме

Фото: pixabay.com

SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води та опалення, холодного водопостачання, постачання електроенергії.

Кияни можуть отримувати в форматі SMS-повідомлень на мобільний інформацію про терміни виконання аварійних або планових робіт у будинку та тимчасову відсутність комунальних послуг. Зазначений сервіс працюватиме безкоштовно.

Про це повідомляє КМДА.

SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води та опалення, холодного водопостачання, постачання електроенергії.

Для активації сервісу містянам необхідно або зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити відповідну заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.

Фото: КМДА

"Інформуємо, зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, споживачі можуть моніторити стан надання послуг, залишати заявки або зауваження про роботу житлово-комунальних служб і контролювати стан виконання цих заявок. За телефонами 15-57 або (044) 500-15-57 працює єдина міська диспетчерська із питань житлово-комунального господарства", - додали у КМДА.

Нагадаємо, від 20 жовтня у Києві запустили експериментальний автобусний маршрут, який з’єднав Подільський і Святошинський райони. Експеримент триватиме до 20 листопада для вивчення попиту пасажирів. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація