Інженер назвав проблемні об'єкти в Києві

Інженер назвав проблемні об'єкти в Києві

Фото: ТСН/Неллі Ковальська

При цьому в столиці поки що нічого більше не загрожує заваленням.

У Києві більше немає таких аварійних об'єктів, на зразок Шулявського шляхопроводу, який обвалився 27 лютого. Однак є дорожні вузли, які вимагають втручання.

Про це в інтерв'ю ТСН.uа розповів інженер Інституту "Київдормістпроект" Рашид Халілов.

"Повітрофлотський шляхопровід – проспект Перемоги – Чорновола – ось цей вузол вимагає втручання. Там проблеми не стільки в конструктиві, скільки в порушенні нормативів, наприклад, по габариту. Це означає, що якщо у нас в умовах реконструкції під шляхопроводом повинно бути 5,5 м, то там, умовно кажучи, вже 3,3 м", - зазначив Халілов.

При цьому він наголосив, що в столиці немає таких проблемних об'єктів, де щось може обвалитися.

Читайте більше в інтерв'ю з Рашидом Халіловим: Небезпека подальшого руйнування Шулявського шляхопроводу існує

Через аварію, яка налякала киян і викликала бурхливе обговорення у соцмережах, ми зібрали факти про шляхопровід, побудований півстоліття тому – у 1964 році. Ось, як виглядає його коротка історія.

Фото: ТСН.ua

Нагадаємо, увечері 27 лютого Шулявський шляхопровід частково обвалився. Кличко, який прибув на місце події, назвав попередні причини обвалу Шулявського шляхопроводу. Мер зазначив, що шляхопровід не був визнаний аварійним, проте були порушені норми експлуатації. У Мережі юзери сміються над аварією, якої в Києві вже чекали, адже будівля давно знаходиться у жалюгідному стані.

Пізніше Кличко розпорядився звільнити свого заступника з питань транспорту та голову Солом'янського району, на яких покладає відповідальність за аварію.

Повʼязані теми:

Наступна публікація