Який міст упаде наступним? У Києві взялися досліджувати переправи після обвалу на Шулявці

Який міст упаде наступним? У Києві взялися досліджувати переправи після обвалу на Шулявці

Чиновники кажуть, що аварійних конструкцій більше немає – є тільки обмежено придатні до експлуатації.

Лише після того, як посипався Шулявський міст, столичний мер наказав терміново перевірити на аварійність усі інші. В інтернеті вже назвали найвірогіднішого кандидата – колишній Московський, а нині міст імені Фукса, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Конструкція й без того має славу найпроблемнішої для трафіку – регулярні аварії на мосту створюють затори, котрі в годину пік можуть сягати 15 км і загрожувати транспортним колапсом усьому місту. В разі ж абсолютного закриття мосту, яким щодня їздить не менше 300 тисяч чоловік, наслідки справді можуть стати катастрофічними для інфраструктури.

Який міст у столиці може обвалитися наступним

Який міст у столиці може обвалитися наступним

Не набагато кращі справи на мості Метро. Це архітектурна пам'ятка 1965 року, про яку експерти кажуть, що її простіше розібрати, ніж відремонтувати. Капітального ремонту конструкція не бачила 30 років. Інший претендент на "челендж", кинутий Шулявським шляхопроводом – міст Патона. Торік він уже налякав падінням частини опори в Дніпро, але "Київавтодор" заспокоїв, що відвалився лише облицювальний матеріал, самому ж мосту нічого не загрожує. За півроку аварію так не полагодили. А водії нарікають, що в такому ж стані, як шляхопроводи – всі дороги Києва. "Доріг немає ніде. Просто вбиті по всіх районах", - кажуть столичні автомобілісти.

Посадовці ж звітують, що аварійних мостів у Києві більше немає. Однак усі шляхопроводи ретельно перевірятимуть протягом усієї весни, аби скласти план робіт і визначитися з обсягами фінансування.

Кореспондент ТСН Ганна Бока

Повʼязані теми:

Наступна публікація