У Києві дві станції метро обладнали тактильними смугами для маломобільних пасажирів

У Києві дві станції метро обладнали тактильними смугами для маломобільних пасажирів

Дата публікації
Перегляди
1785
Поділитись:
WhatsApp
Viber
У Києві дві станції метро обладнали тактильними смугами для маломобільних пасажирів

Фото: Київський метрополітен

Програму доступності збираються впровадити ще на двох станціях.

На станціях метро "Лук’янівська" та "Сирець" у Києві протестували тактильні смуги для маломобільних категорій пасажирів у вестибюлі та на платформі, також передбачено облаштування навігації та заміна вхідних дверей.

Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Осипов.

"Зараз безбар’єрними у столичній підземці є 13 станцій. Там можна скористатися ліфтами або підйомниками. Минулого року завершилася реконструкція станції "Святошин". Це був пілотний проєкт не лише капітального ремонту, а й облаштування ліфтового підйомника на станції зразка 70-х років", – зазначив Осипов.

За його словами, для зручності пасажирів маломобільних груп у підземці працює служба супроводу. Скористатися нею можна без очікування, попередньо залишивши заявку за телефоном: (044) 238-55-11.

"Співпрацює метрополітен у питаннях покращення доступності для малобомільних категорій громадян з Національною асамблеєю людей з інвалідністю України. Саме представники цієї організації брали участь у тестуванні тактильних смуг для маломобільних категорій пасажирів на станціях "Лук’янівська" та "Сирець"", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляється, зараз проводиться підготовка необхідної документації для проєктів впровадження програми доступності на станціях "Арсенальна" та "Університет".

На станціях «Лук’янівська» та «Сирець» провели тестування тактильних смуг для маломобільних категорій пасажирів –...

Опубліковано КП "Київський метрополітен" Вівторок, 2 червня 2020 р.

Столиця досі не пристосована для пересування людей з інвалідністю. Щороку у Києві з'являються десятки пандусів і тактильних смуг, нещодавно почали зводити навіть нові доступні зупинки. Однак переважно всі об'єкти будуються із порушеннями, переконують експерти.

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
1785
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація