Мешканці житлового масиву скаржаться, що на декілька кілометрів дороги залишили всього один перехід.
Швидкісний трамвай, який мав хоч трохи полегшити транспортні проблеми на Троєщині, ще більше ускладнив людям пересування, йдеться в сюжеті ТСН.
Так, замість двох зручних переходів через трамвайні колії тут вирішили зробити один - посередині. Інші - за кілометр вправо і вліво - чомусь запаяли.
Тож тепер людям доводиться обходити чималу відстань, щоб потрапити до магазину чи до зупинки громадського транспорту. Замість 10 хвилин до маршрутки старим людям та мамам з діточками доводиться чимчикувати з півгодини.
Нагадаємо, трамваєм, який перегородив дорогу жителям Троєщини, чиновники обіцяли полегшити життя. Його за тиждень до виборів відкривав особисто прем'єр-міністр Микола Азаров.
Та за дві години зйомок кореспонденти ТСН так і не зустріли мешканців Троєщини, яким би трамвай додав зручності за три тижні після відкриття. Поза камерою більшість скаржаться: обіцяли метро, а зробили трамвай до електрички.
Посадовці невдоволення передчували ще під час відкриття. "Звісно метро зручніше і комфортніше... Але 3-5 років - час будівництва метро. Людям вже сьогодні треба їздити", - розмірковує керівник ГУ транспорту і зв'язку КМДА Євген Водовозов.
Тим не менш сьогодні новенькі трамваї їздять фактично порожні. А на них з бюджету Києва виділили понад 245 млн грн. На переходи - не вистачило. Але у КМДА їх зараз планують: в проекті нарахували 5 мостів над трамваєм.
"Ми сьогодні вже їх плануємо, сьогодні замовлені конструкції. З початку року відкриється фінансування, ми цю роботу виконаємо", - обіцяє заступник голови КМДА Михайло Кучук, уточнивши, що до весни мешканці житлового масиву таки отримають бажані переходи.
Тож щонайменше до березня міст буде один на кілька кілометрів. За час зйомок - жодна людина ним не пройшла.