Дивіться фото з шахти метрополітену, глибиною у 44 метри.
Сьогодні, 20 червня, у Києві відбулася робоча інспекція будівництва метрополітену на житловий масив Виноградар – дві станції метро "Мостицька" та "Проспект правди" обіцяють відкрити до кінця 2021 року.
Головний інженер проєкту Євген Шатайкін заявив про те, що наразі вже побудовані перегородки від станцій метро Сирецько-Печерської лінії, які працюють, триває під’єднання кабелів, налагодження вентиляції та димовиведення. А от із будівництвом метро на Троєщину доведеться почекати – тривають тільки проектувальні роботи.
"Необхідність будувати метро на Виноградар існує така ж, як і будівництво метро на Троєщину. Люди живуть і на тому масиві, і на іншому. На сьогоднішній день перспектива робіт на Виноградар більша. Ми розуміємо, як це побудувати. Ми не говоримо, що на Троєщину не можна побудувати, можна побудувати і туди, і туди. Вже ведуться проектні роботи щодо Троєщини", - наголосив він.
Бюджет будівництва двох станцій метро "зеленої гілки" на Виноградар становить майже 6 мільярдів гривень. А метро на Троєщину, за попередніми оцінками, коштуватиме 2-3 млрд, однак вже у доларах.
Під час інспекції журналістам показали шахту метро глибиною 44 метри. Спускатися вниз, як і згодом підніматися вгору, довелося вузькими залізними сходами.
Нагадаємо, "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво ділянки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар вартістю 6,3 млрд грн у січні 2018 року. Втім дата проведення тендеру неодноразово переносилася. Останні торги метрополітен оголосив 11 вересня. Проект будівництва затвердили ще у липні минулого року.
На початку листопада у столичній підземці визначились із будівельником ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар". Ним стало ПАТ "Київметробуд", яке запропонувало найнижчу ціну.