Серце підземки. Який вигляд має будівництво метро на Виноградар

Дивіться фото з шахти метрополітену, глибиною у 44 метри.

Сьогодні, 20 червня, у Києві відбулася робоча інспекція будівництва метрополітену на житловий масив Виноградар – дві станції метро "Мостицька" та "Проспект правди" обіцяють відкрити до кінця 2021 року.

Головний інженер проєкту Євген Шатайкін заявив про те, що наразі вже побудовані перегородки від станцій метро Сирецько-Печерської лінії, які працюють, триває під’єднання кабелів, налагодження вентиляції та димовиведення. А от із будівництвом метро на Троєщину доведеться почекати – тривають тільки проектувальні роботи.

"Необхідність будувати метро на Виноградар існує така ж, як і будівництво метро на Троєщину. Люди живуть і на тому масиві, і на іншому. На сьогоднішній день перспектива робіт на Виноградар більша. Ми розуміємо, як це побудувати. Ми не говоримо, що на Троєщину не можна побудувати, можна побудувати і туди, і туди. Вже ведуться проектні роботи щодо Троєщини", - наголосив він.

Бюджет будівництва двох станцій метро "зеленої гілки" на Виноградар становить майже 6 мільярдів гривень. А метро на Троєщину, за попередніми оцінками, коштуватиме 2-3 млрд, однак вже у доларах.

Під час інспекції журналістам показали шахту метро глибиною 44 метри. Спускатися вниз, як і згодом підніматися вгору, довелося вузькими залізними сходами.

Як виглядає будівництво метро на Виноградар

Як виглядає будівництво метро на Виноградар

Нагадаємо, "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво ділянки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар вартістю 6,3 млрд грн у січні 2018 року. Втім дата проведення тендеру неодноразово переносилася. Останні торги метрополітен оголосив 11 вересня. Проект будівництва затвердили ще у липні минулого року.

На початку листопада у столичній підземці визначились із будівельником ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар". Ним стало ПАТ "Київметробуд", яке запропонувало найнижчу ціну

Повʼязані теми:

Наступна публікація