Понад 2,5 сотні квитків на ретропоїзд розкупили майже одразу.
Ретропотяг - це подарунок киянам та гостям міста від «Укрзалізниці». Квитки на рейс розмели заздалегідь. Вистачило не всім, йдеться в ТСН.19.30.
Глядачам розвага, Владиславові – робота. Він все життя марив поїздами. Виріс біля залізничної розв’язки і бігав слухати байки машиністів.На двогодинну поїздку вони запаслися двома тонами вугілля. У печі понад тисяча градусів. В кабіні - 50. Вони підігрівають воду-пара приводить в рух механізми.
Це один з останніх паровозів ЕР 787-46. Їх зняли з виробництва ще у 56 році. Раніше їм не було рівних у перевезенні вантажів, в нині цей раритет бережуть як зіницю ока і дозволяють мати на колію лише кілька разів на рік для розваги пасажирів.
Одні фотографуються, інші поспішають зайняти свої місця. Понад 2,5 сотні квитків на ретропоїзд розкупили майже одразу. Однак прийти змогли не всі. У присутніх думки про екскурсію різняться.
«Шалена спека, в поїзді не працюють кондиціонери, а якщо відчинити вікно, чути запах паленого вугілля, у вікна заходить дим», - каже один з пасажирів.
Жодного відео чи аудіосупроводу. Поїзд іде без зупинок по колу - маршрутом приміської електрички - за вікном переважно гаражі, забудови, залізничні станції. Двічі перетинає Дніпро.
Із ретро тут тільки локомотив, а от пасажирські вагони звичні для кожного українця. Ну ще хіба що чорно-білі фото у вагоні другого класу. Ті, хто хотів зануритися в ретро-культуру, чекали більшого. Ті, хто в поїзді вперше, - в захваті
Та "потягову" традицію зберігають усі. Одні їжу взяли з собою, інші - чекають своєї черги у вагоні-ресторані. В меню пиріжки, шоколадки, чай-кава-вода. Все розмітають одразу.
Наступний шанс для всіх охочих покататись видасться 9 травня.