Війна маршрутників та попутників на Київщині: перевізники скаржаться на великі збитки

Війна маршрутників та попутників на Київщині: перевізники скаржаться на великі збитки

Фото: УНІАН

Водії скаржаться, що "грачі" завдають їм великих збитків.

На роботу у Київ щодня маршрутками, своїми автівками або попутками добираються майже 200 тисяч жителів передмістя, йдеться у сюжеті "Сніданку з 1+1".

Дістатися до роботи попуткою - достатньо швидкий та комфортний спосіб, останнім часом охочих побільшало.

Наприклад, із майже 50 тисяч жителів Вишгорода мінімум 10 тисяч щодня їдуть на роботу у Київ, і багато хто з них обирає попутку через швидкість та комфорт.

Перевізники розв'язали війну з попутниками, які банкрутують бізнес

Перевізники розв'язали війну з попутниками, які банкрутують бізнес

Проте легальні перевізники невдоволені тим, що у них відбирають заробіток, і вважають, що більшість попутників – так звані "грачі", які спеціально забирають людей і мають на цьому непоганий бізнес.

"Здійснюють нелегальні перевезення. Не сплачують жодних податків. Завдають великих збитків нашим підприємствам. Працюють без жодних дозвільних документів", - розповів один із перевізників Олександр Балуєв.

Також водії маршруток скаржаться, що через попутників не можуть під'їхати до зупинки. Місце, де попутники забирають людей, встановлено з порушенням правил дорожнього руху. Люди стоять просто на дорозі. Через це кожен день поліція штрафує водіїв попуток, але їх це не зупиняє. Адже за комфортну поїздку люди дають гроші, що частково відбиває гроші за бензин.

"Ці люди стоять і чекають на маршрутку, яка їздить не так часто, як, можливо, їм би хотілось. І тому, якщо в мене є 3-4 місця, я можу їх підвезти. Я робив це і безкоштовно… Стоїть близько 10-15 людей, в різну погоду: і у мороз, і у дощ, на невеличкій не дуже пристосованій зупинці", - зазначив автомобільний журналіст Віталій Максимов.

На його думку, влада мала б урегульовувати перевезення людей попутками, адже у Європі це давно працює.

Нагадаємо, раніше Google почав тестувати сервіс для пошуку попутників. На відміну від сервісу таксі Uber, на платформі буде реалізований принцип встановлення зв'язку між потенційним пасажиром і водієм.

Повʼязані теми:

Наступна публікація