Власниця салону Ірина каже, що тепер їй стали надходити погрози, але клієнти підтримують і допомагають.
Минулого тижня у Києві вибухнув скандал через те, що в одному з грумінг-салонів власниці собаки нібито відмовили в обслуговуванні через вимогу розмовляти українською мовою. Власниця пса тоді написала, що вони нібито принципово не обслуговують україномовних клієнтів.
ТСН.ua зв'язався із власницею зазначеного вище салону Іриною і вона розповіла, чому саме стався конфлікт.
Ірина розказала, що їй зателефонувала жінка і запитала ціни та умови чищення зубів собаці. Але уточнила, що вони робитимуть, якщо її собака породи джек-рассел агресивний і кусається. На що Ірина відповіла, що у такому разі краще звертатися до ветклініки.
"Ми шукаємо підходи до різних тварин, але якщо пес агресивний і кусається – це робить таку процедуру, як чищення зубів, неможливою фізично. Ми тоді радимо звертатися до ветклініки", - розповіла вона.
Ірина зазначила, що вона відмовила в обслуговуванні пані Тетяні саме через те, що її пес агресивний.
Власниця салону розповіла, що жінці не сподобалося те, що її відмовили, а також те, що Ірина розмовляла з нею російською мовою.
Десь за тиждень жінка прийшла до салону, аби записати відео, на думку Ірини, достатньо провокативне.
"Ви ж розумієте, є людський фактор. Я поважаю Україну, поважаю українську мову, у мене філологічна освіта, але в родині ми більше розмовляємо російською. Зазвичай я і мої співробітниці говоримо з клієнтами тією мовою, якою вони до нас звертаються. Тут я якось одразу не переключилась. А коли вже зрозуміла, що людина прийшла ледь не з провокацією, у мене вже теж включилася захисна реакція. І я ще раз наголошую, ми відмовили пані Тетяні саме тому, що її собака, з її ж слів, є агресивним, а не тому, що вона розмовляла українською", - розказала нам Ірина.
Вона додала, що з цієї історії і вона сама, і її співробітниці зробили висновки і зараз спілкуються з клієнтами винятково українською, лише коли люди кажуть, що їм комфортніше спілкуватися російською, дівчата дослухаються до побажань.
"Українська мова, я наголошую, взагалі не є проблемою для жодної з працівниць нашого салону", - каже Ірина.
"Так само, ми переходимо на англійську, коли до нас приходять іноземці і приводять своїх улюбленців. Ми нікого не ділимо, у нас інтернаціональна команда. Мої дівчата знають англійську, деякі німецьку. Я знаю також французьку і турецьку мови. Я вільно спілкуюся українською, у нас немає жодних упередженостей, ми відмовили конкретно пані Шкуратовій", - наголосила власниця салону.
Ірина каже, що тепер їй стали надходити погрози.
"Тепер нам погрожують, кажуть, що підпалять або підірвуть мої салони. Це взагалі нормально? У цьому ж немає жодного прояву патріотизму. Пані Шкуратова видалила відео і свій пост, але погрози нам продовжують надходити. Хоча більшість наших клієнтів нас щиро підтримують і нам допомагають. Передовсім у нас є робота, яку ми виконуємо якісно і з душею, а нам зараз заважають її робити…", - підсумувала вона.
Нагадаємо, понад 60% українців підтримують норму закону про обслуговування споживачів українською мовою.