Обмеження діятиме цілорічно.
Від 7 листопада Київ "закриватимуть" для вантажних автомобілів у ранкові та вечірні години пік.
Про це повідомили у КМДА.
"Від 7 листопада буде обмежено в’їзд вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва у години пік із 07:00 до 10:00 ранку та ввечері із 17:00 до 20:00. Впроваджувати зміни почнуть на в’їзді зі сторони Житомира, а згодом і на інших в’їздах", - йдеться у повідомленні.
Як зазначається, у часи, коли в’їзд для великовантажних авто буде дозволено (з 20:00 до 07:00), рухатись вони зможуть такими дорогами:
- просп. Бажана;
- Південний мостовий перехід через р. Дніпро;
- Столичне шосе;
- вул. Академіка Заболотного;
- площа Одеська;
- Велика кільцева дорога;
- просп. Академіка Палладіна;
- вул. Міська;
- Гостомельське шосе;
- Нова дорога;
- просп. Мінський;
- площа Тараса Шевченка;
- вул. Полярна;
- вул. Богатирська;
- площа Тульська;
- просп. Степана Бандери;
- просп. Романа Шухевича (Генерала Ватутіна);
- площа Керченська;
- вул. Братиславська;
- просп. Броварський.
За словами начальника Управління патрульної поліції Києва Юрія Зозулі, йдеться про обмеження в’їзду в години пік ввечері та зранку. У цей час фури очікуватимуть на під’їздах до Києва.
"Таке рішення не лише дозволить покращити екологічну ситуацію в Києві, а й забезпечить розвантаження вулично-дорожньої мережі, створить додатковий простір для руху пасажирського транспорту, підвищить рівень пропускної спроможності вулиць та доріг столиці. Окрім того, це допоможе мінімізувати виникнення заторів, особливо з погіршенням погодних умов, а також покращити рівень регулярності пасажирських перевезень", – зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури – начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.
Своєю чергою радник Київського міського голови Максим Бахматов уточнив, що йдеться не про сезонне обмеження, а воно буде діяти завжди.
"За добу до Києва в’їжджає до 50 тис. вантажних авто, що негативно позначається на трафіку та екології. Окрім того, більша частина транзиту проїжджає саме через київський Південний мостовий перехід, навантаження на який сьогодні у 6 разів перевищує проектне. До 20 тис. машин на добу мають проїжджати мостом, згідно з проектом, але фактично маємо 100-110 тис. машин на добу. Міст проектувався під машини з вантажопідйомністю до 8 тонн. Зараз мостом їдуть вантажівки, які можуть перевозити від 40 тонн. Тож міст потребує частих ремонтів. Від 2016 до 2019 на капремонт деформаційних швів витрачено 26 млн грн", – резюмував він.
Нагадаємо, від початку листопада у Києві почало діяти осінньо-зимове обмеження швидкості – на всіх вулицях, де в теплу частину року можна було легально розганятися до 80 км/год, тепер діє обмеження у 50 км/год. Тим, хто на нововедення категорично не зважає, слід готуватися до штрафів - від 250 до 510 гривень.