В "Укрзалізниці" та "Київпастрансі" переклали один на одного проблему столичних електричок

В "Укрзалізниці" та "Київпастрансі" переклали один на одного проблему столичних електричок

Кияни заблокували міську електричку / Фото: facebook.com

Хто саме винуватий і як вирішити проблему – незрозуміло.

Годинні запізнення і натовпи на платформах вивели на перший план питання транспорту на Троєщині. Напередоні там одна електричка за розкладом не прийшла, а в другу всі пасажири не втиснулись, тому штурмували кабіну машиніста і навіть намагалися їхати  назовні потяга, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Відранку на міську електричку вишиковується черга – люди сподіваються вчасно потрапити на роботу. Вчора чекали годину, адже один із потягів за розкладом просто не прийшов, а у наступному замість шести вагонів приїхали чотири. Тоді обурення переросло у стихійне блокування потяга, а один із пасажирів на знак протесту ліг на колії. "Кості тріщать всередині! Вчора люди один одного трамбували, потім ставало зле. Нас заносять, нас там тиснуть – ніхто не звертає на це уваги", - обурюються пасажири.

"Київпастранс" та "Укрзалізниця" звинувачують один одного у збоях роботи міської електрички

"Київпастранс" та "Укрзалізниця" звинувачують один одного у збоях роботи міської електрички

Масив Троєщина – один з найбільших спальних районів столиці. Потрапити звідти вчасно на роботу на правий берег у години-пік через затори непросто, тому люди обирають міську електричку – це хоч і довше, але донедавна надійніше. Однак тепер цей вид транспорту постійно дає збої. "Часто електрички скасовують без жодного повідомлення. У розкладі є, на ділі нема", - нарікають кияни.

В "Укрзалізниці" скеровують питання до "Київпастрансу", бо, мовляв, це у них не вистачає бригад – саме це підприємство не надало дві локомотивні бригади, тож і вивести потяги на маршрут було нікому. Натомість у "Київпастрансі" кажуть, що бригад достатньо, а от вагони старі: більшість іще з 1970-х років, і вони часто на ремонті. А за збої в розкладі відповідає саме залізниця, бо колії одні що для міських, що для міжміських потягів. "Можливе запізнення одного з потягів – і всі мусять чекати, поки звільнять стрілку для проходу наступного потягу", - пояснюють там.

Як повідомлялося, міський голова Києва Віталій Кличко підписав розпорядження із новими термінами будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Згідно цього плану, метро на Троєщину мають побудувати до 2025 року.

Кореспондент ТСН Євгенія Цвєтанська

Повʼязані теми:

Наступна публікація