В КМДА розповіли, чи планують обмежувати в'їзд автівкам до центру міста

В КМДА розповіли, чи планують обмежувати в'їзд автівкам до центру міста

Фото: pixabay.com

В мерії також назвали кількість нових паркувальних майданчиків та розповіли про перспективу облаштування перехоплювальних парковок.

Київська міська державна адміністрація поки не розглядає питання заборони або обмеження в'їзду транспортних засобів до центральної частини столиці.

Про це в ексклюзивному коментарі ТСН.ua розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

"Ні, поки не плануємо, це не питання першочергової важливості", - сказав Давтян.

За словами заступника глави КМДА, найбільш важливим і актуальним питанням є розробка схеми руху вантажного і транзитного транспорту, який нині рухається через Київ. "Це серйозне питання, що впливає і на якість дорожнього покриття, і на термін його служби, і на зручність пересування транспортного потоку", - додав він.

На запитання, коли у столиці з'являться нові паркувальні майданчики і в якій кількості, Давтян відповів, що на сесії Київради в додатку №5 розглядались та були проголосовані наступні нові майданчики: 

  • відведені - 16 майданчиків (355 паркувальних місць);
  • спеціально обладнані - 109 майданчиків (7187 паркувальних місць).

"Що стосується графіка введення нових майданчиків, то він узгоджується з комісією з питань транспорту і буде відомий після ухваленого рішення", - зазначив заступник голови КМДА.

Крім того, Давтян розповів про ситуацію з перехоплювальними паркінгами. На найближчий рік, за його словами, вони, відповідно до рекомендацій інституту Генплану, можуть бути побудовані за 14 адресами. "Однак є нюанс: з 14 над якими працюємо реально облаштувати тільки 4 адреси. Це означає, що треба активно просувати реалізацію за цими адресами - проводити переговори, листування, зустрічі", - зауважив він.

Представник столичної мерії надав ці чотири адреси майбутніх паркінгів:

  • пр. Перемоги біля станції метро "Святошин" (територія ЗАТ "Атек");
  • перетин Великої Кільцевої та вул. Леся Курбаса;
  • вул. Академіка Глушкова, 9 біля станції метро "Іподром";
  • вул. Академіка Вернадського, 36, станція метро "Академмістечко".

"Що стосується перехоплювальних майданчиків з числа відведених та спеціально обладнаних, які повинні працювати по спеціальному тарифу перехоплення, то на сьогодні їх реально немає", - додав Давтян.

За його словами, потенційно їх можна облаштувати на:

  • просп. Глушкова - як мінімум в трьох місцях, більшість майданчиків раніше були обладнані як перехоплювальні, але зараз відведені за угодою;
  • Оболонському проспекті (на розі вул. Героїв Дніпра)
  • перетині вул. Тираспольська і вул. Щусєва.

Окремо на спеціально обладнаних майданчиках необхідно встановити автоматичні в'їзні та виїзні термінали, розробити і затвердити спеціальний тариф (свого часу на Глушкова, 5 діяв такий тариф), додав держслужбовець.

Крім того, міська влада наразі розглядає як перехоплювальні у перспективі майданчики за наступними адресами:

  • вул. Старобориспільська, станція метро "Червоний хутір", майданчик №1, № 2;
  • просп. Бажана (станція метро "Славутич");
  • просп. Броварський (біля станції метро "Лісова");
  • на перетині просп. Курбаса та Кільцевої дороги (кінцева швидкісного трамвая №3).

Як повідомлялося, раніше у грудні у Києві викрили злочинне угруповання співробітників "Київтранспарксервісу", які налагодили схему вимагання грошей у підприємців за безперешкодне створення паркувальних майданчиків у місті

У Дніпрі волонтери боролися за паркувальні місця біля обласної дитячої лікарні

У Дніпрі волонтери боролися за паркувальні місця біля обласної дитячої лікарні

Повʼязані теми:

Наступна публікація