В КМДА розповіли, чи планують обмежувати в'їзд автівкам до центру міста

В мерії також назвали кількість нових паркувальних майданчиків та розповіли про перспективу облаштування перехоплювальних парковок.

В КМДА розповіли, чи планують обмежувати в'їзд автівкам до центру міста

© pixabay.com

Київська міська державна адміністрація поки не розглядає питання заборони або обмеження в'їзду транспортних засобів до центральної частини столиці.

Про це в ексклюзивному коментарі ТСН.ua розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

"Ні, поки не плануємо, це не питання першочергової важливості", - сказав Давтян.

За словами заступника глави КМДА, найбільш важливим і актуальним питанням є розробка схеми руху вантажного і транзитного транспорту, який нині рухається через Київ. "Це серйозне питання, що впливає і на якість дорожнього покриття, і на термін його служби, і на зручність пересування транспортного потоку", - додав він.

На запитання, коли у столиці з'являться нові паркувальні майданчики і в якій кількості, Давтян відповів, що на сесії Київради в додатку №5 розглядались та були проголосовані наступні нові майданчики: 

  • відведені - 16 майданчиків (355 паркувальних місць);

  • спеціально обладнані - 109 майданчиків (7187 паркувальних місць).

"Що стосується графіка введення нових майданчиків, то він узгоджується з комісією з питань транспорту і буде відомий після ухваленого рішення", - зазначив заступник голови КМДА.

Крім того, Давтян розповів про ситуацію з перехоплювальними паркінгами. На найближчий рік, за його словами, вони, відповідно до рекомендацій інституту Генплану, можуть бути побудовані за 14 адресами. "Однак є нюанс: з 14 над якими працюємо реально облаштувати тільки 4 адреси. Це означає, що треба активно просувати реалізацію за цими адресами - проводити переговори, листування, зустрічі", - зауважив він.

Представник столичної мерії надав ці чотири адреси майбутніх паркінгів:

  • пр. Перемоги біля станції метро "Святошин" (територія ЗАТ "Атек");

  • перетин Великої Кільцевої та вул. Леся Курбаса;

  • вул. Академіка Глушкова, 9 біля станції метро "Іподром";

  • вул. Академіка Вернадського, 36, станція метро "Академмістечко".

"Що стосується перехоплювальних майданчиків з числа відведених та спеціально обладнаних, які повинні працювати по спеціальному тарифу перехоплення, то на сьогодні їх реально немає", - додав Давтян.

За його словами, потенційно їх можна облаштувати на:

  • просп. Глушкова - як мінімум в трьох місцях, більшість майданчиків раніше були обладнані як перехоплювальні, але зараз відведені за угодою;

  • Оболонському проспекті (на розі вул. Героїв Дніпра)

  • перетині вул. Тираспольська і вул. Щусєва.

Окремо на спеціально обладнаних майданчиках необхідно встановити автоматичні в'їзні та виїзні термінали, розробити і затвердити спеціальний тариф (свого часу на Глушкова, 5 діяв такий тариф), додав держслужбовець.

Крім того, міська влада наразі розглядає як перехоплювальні у перспективі майданчики за наступними адресами:

  • вул. Старобориспільська, станція метро "Червоний хутір", майданчик №1, № 2;

  • просп. Бажана (станція метро "Славутич");

  • просп. Броварський (біля станції метро "Лісова");

  • на перетині просп. Курбаса та Кільцевої дороги (кінцева швидкісного трамвая №3).

Як повідомлялося, раніше у грудні у Києві викрили злочинне угруповання співробітників "Київтранспарксервісу", які налагодили схему вимагання грошей у підприємців за безперешкодне створення паркувальних майданчиків у місті

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie