Основний акцент буде зроблений на зміні інтервалу руху.
В "Укрзалізниці" планують повністю оновити весь рухомий склад київської та приміської електричок.
Про це заявив керівник компанії Євген Кравцов, пише ЦТС.
"У нас є проект на повне якісне оновлення київського вузла. На засіданні Кабміну було дано доручення не тільки нам, а й КМДА, взяти участь у цьому проекті. Нам буде потрібно для цього співфінансування. Проект, порівняно з бюджетами розвитку міста й області, зовсім недорогий. Він буде мати на увазі повне оновлення рухомого складу київського вузла, Київським кільцем і територією міста (у нас досить багато станцій на території столиці), а також ближнього передмістя в напрямку Ірпеня, Фастова, Білої Церкви, Броварів, Борисполя, де у нас вже існує добре розвинена залізнична інфраструктура. Хочемо зробити київський S-Bahn. Найдорожча частина - це інфраструктура. Це рейки, які вже є", - пояснив він.
За словами Кравцова, вартість проекту може скласти кілька мільярдів гривень, що під силу столичному бюджету.
"Із цього проекту можна зробити бомбу", - запевнив керівник "Укрзалізниці".
Також Кравцов зазначив, що основний акцент буде зроблений на перевезенні пасажирів в години пік.
"Ми не зможемо забезпечити такий інтервал, як метро. Але спробуємо зробити інтервал 10-15 хвилин", - додав він.
Нагадаємо, на Центральному залізничному вокзалі Києва 30 листопада відбувся урочистий запуск регулярного експреса до аеропорту "Бориспіль". На п'ятий день після початку регулярного сполучення між Києвом і міжнародним аеропортом "Укрзалізниця" почала скасовувати рейси нового експреса - у компанії пояснили, що адаптуються під пасажиропотік.
Протягом часу роботи експрес кілька разів зупинявся через технічні негаразди. 1 грудня, наступного дня після запуску, експрес "Київ-Бориспіль" зламався дорогою до аеропорту. Потяг застряг у 5 кілометрах від станції призначення. Одному з пасажирів, який запізнився на свій літак, компенсували квиток до Катару вартістю у 550 доларів.