"Укрзалізниця" компенсувала $ 550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу на Бориспіль

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
"Укрзалізниця" компенсувала $ 550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу на Бориспіль

УНІАН

Чоловік мав летіти на роботу до Австралії.

Пасажиру Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через поломку нового експреса "Київ-Бориспіль", компенсували квиток вартістю 550 доларів.

Після інциденту з українцем зв’язалося керівництво "Укразалізниці" та пообіцяло покрити всі витрати, пише "Громадське".  

 "Я ночував у друзів біля метро "Вокзальна". От чому і вирішив їхати новим експресом… Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до "Укрзалізниці". Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (вартість квитка – Ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт", — розповів пасажир журналістам.

Беккер мав летіти на роботу до Австралії з пересадкою у Досі (Катар).

Як повідомлялося раніше, через день після запуску експрес "Київ-Бориспіль" зламався дорогою до аеропорту. Потяг застряг у 5 кілометрах від аеропорту. Пасажирам, які запізнилися на рейс, обіцяли відшкодувати збитки. 

ТСН.ua

Експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску

Експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску

 

Наступна публікація