"Укрзалізниця" компенсувала $ 550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу на Бориспіль

"Укрзалізниця" компенсувала $ 550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу на Бориспіль

Фото: УНІАН

Чоловік мав летіти на роботу до Австралії.

Пасажиру Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через поломку нового експреса "Київ-Бориспіль", компенсували квиток вартістю 550 доларів.

Після інциденту з українцем зв’язалося керівництво "Укразалізниці" та пообіцяло покрити всі витрати, пише "Громадське".  

 "Я ночував у друзів біля метро "Вокзальна". От чому і вирішив їхати новим експресом… Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до "Укрзалізниці". Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (вартість квитка – Ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт", — розповів пасажир журналістам.

Беккер мав летіти на роботу до Австралії з пересадкою у Досі (Катар).

Як повідомлялося раніше, через день після запуску експрес "Київ-Бориспіль" зламався дорогою до аеропорту. Потяг застряг у 5 кілометрах від аеропорту. Пасажирам, які запізнилися на рейс, обіцяли відшкодувати збитки. 

Фото: ТСН.ua

Експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску

Експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація