Покупці оголосили війну охоронцям київських супермаркетів

Дата публікації
Перегляди
11к
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Покупці оголосили війну охоронцям київських супермаркетів

Охоронці посилили свої вимоги до покупців супермаркетів

У федерації професіоналів безпеки вже подумують написати нові правила поведінки з клієнтами.

Після стрілянини в київському ТРЦ "Караван" між покупцями і охороною маркетів розгорнулася справжня холодна війна.

Правоохоронці, за словами киян, стали набагато більше чіплятися і вести себе відверто по-хамськи, правда, охоронці запевняють, що це покупці стали їх провокувати, пише "Сегодня".

Зокрема, киянка Наталія розповіла про останній інцидент у супермаркеті.

"У мене на касі порвалася коробочка з дешевим печивом, і воно розсипалось. Тут на мене накинулися охоронці з криками: як я посміла! Спочатку я злякалася, але потім згадала все, що писалося після історії в "Каравані", і вирішила відстоювати свої права. Сказала, що платити за печиво не буду - коробка явно була з дефектом. Мене підтримала і черга. У результаті з мого чека печиво прибрали", - повідомила вона.

Разом з тим, вона додала, що на виході з магазину дорогу їй перегородив начальник охорони, який зажадав пройти до кімнати огляду. "Довелося викликати міліцію і складати протокол. Після цього в мене піднявся тиск", - додала потерпіла.

Охоронці ж кажуть, що самі покупці їх стали провокувати. "Рамка пищить, а він відмовляється показувати товар, говорить: не маєте права, і пре на вихід, не чекаючи міліції. А якщо втримуєш - все, скандал, протокол. Нам уже всім сказали: якщо є претензії - викликайте міліцію і не зв'язуйтесь. А з іншого боку, як нам виконувати свої функції?!" - каже охоронець одного з великих супермаркетів.

Читайте також: Мазурка тепер будуть шукати по всьому світу

Як визнають у федерації професіоналів безпеки, після кривавих подій в "Каравані" виникла напруга між покупцями і охороною. "Охорона нервує, а покупці хочуть показати свою правоту. Зараз розробляється ряд нових інструкцій, людей хочуть навчити, як працювати з покупцями", - зазначив президент федерації Сергій Шабовта.

У свою чергу, юристи переконані: покупці повинні відстоювати свої права, лише в цьому випадку охоронці не будуть дозволяти собі зайвого, а значить, і не буде конфліктів. "У Цивільному кодексі чітко сказано, що відповідальність за випадкову загибель або пошкодження товару несе власник. Покупець не повинен його оплачувати. Навіть якщо він пошкодив товар спеціально, гроші можна стягнути лише через суд. Не мають права оглядати і покупців, немає закону, що забороняє вхід до магазину з купленим раніше товаром. А за речі, залишені в комірках, всупереч оголошенням, маркет відповідальність усе ж несе", - відзначив голова громадської організації "Комітет конституційно-правового контролю України" Ігор Марієн.

Нагадаємо, 26 вересня уродженець Львівської області Ярослав Мазурок, за версією слідства, розстріляв в ТРЦ "Караван" чотирьох охоронців, троє з яких загинули.

Наступна публікація