Київ став першим в Європі за популярністю серед туристів

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Київ став першим в Європі за популярністю серед туристів

Київ очолив рейтинг популярності серед туристів

Українська столиця випередила Москву, Турин, Санкт-Петербург і Неаполь.

Київ зайняв перше місце в рейтингу найбільш швидкозростаючих туристичних напрямків у Європі, складеному міжнародним порталом для мандрівників TripAdvisor. Про це повідомляє "Комерсант-Україна".

На цьому ресурсі туристи залишають свої думки та поради щодо планування поїздок, варіанти бронювання готелів. Філії TripAdvisor існують в 30 країнах світу, на них щомісяця заходять більше 60 млн унікальних відвідувачів.

Як повідомляється, у рейтингу європейських міст Київ зайняв перше місце, обігнавши Москву, Турин, Санкт-Петербург і Неаполь, а в світовому - третє, поступившись містам Бер-дель-Плата (Аргентина) і Сан-Паулу (Бразилія).

Прес–секретар TripAdvisor Емма Шоу зазначила, що ці дані свідчать про зростання інтересу мандрівників до певного міста і про те, що туристи "позитивно оцінили рівень сервісу в готелях і ресторанах, а також якість розваг".

Голова Асоціації туроператорів Ігор Голубаха зазначив, що інтерес до Києва виник завдяки вдалому проведенню Євро-2012. А президент Всеукраїнської молодіжної хостел асоціації Роман Пономаренко повідомив, що порівняно з 2011 роком наповнюваність їх номерного фонду збільшилася на 20%.

Читайте також: Улюблена країна українців увійшла до списку найбільш небезпечних для туристів

Слід зазначити, що 1 листопада Київрада прийняла програму з розвитку туристичної галузі столиці до 2015 року. "Зараз ми готуємо акцію "Уїкенд у Києві за півціни". Суть її полягає в зниженні закладами вартості номерів у вихідні, щоб дати можливість туристам відвідати Київ за менші кошти. Багато готелів вже погодилися на це",- розповів перший заступник голови Київської міської держадміністрації Олександр Мазурчак.

Схожа система знижок вже кілька років діє у Львові. За словами начальника управління туризму Львівської міськради Надії Радіоненко, завдяки цьому в дні проведення акції місцеві ресторани відзначають зростання відвідувачів на 50-100%: "Необхідно максимально збільшувати кількість готелів, ресторанів, магазинів, салонів краси, які беруть участь у таких акціях. До проектів можна залучати і авіакомпанії, які могли б розробити певну лінійку знижок для туристів",- відзначила Радіоненко.

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація