Проект вдасться здійснити за умов співпраці з Мінінфраструктури і УЗ.
Народний депутат від фракції "Слуга народу", один із головних претендентів на посаду голови КМДА Олександр Ткаченко заявив, що наземне метро на Троєщину можна запустити до грудня 2020 року.
Як повідомив він у своєму Facebook, у разі реалізації це буде лінія з 25 зупинок, яка поєднає Троєщину з Борщагівкою через Центральний залізничний вокзал. Сім зупинок проходитимуть через Троєщину. "Починаючи з вул.Милославська, буде використано лінії швидкісного трамваю до станції “Троєщина”, далі маршрут виходить на залізницю через Лівобережну - Березняки на Видубичі і Либідську, прямує до залізничного вокзалу, де знову буде використано лінію швидкісного трамваю через Політехнічну до Борщагівської з кінцевою зупинкою на Кільцевій", - написав Ткаченко.
Політик зазначив, що відкриття наземного метро з Троєщини вимагатиме кооперації і взаємодії з Міністерством інфраструктури та "Укрзалізницею", бо наземне метро створюється на базі наявної рейкової інфраструктури УЗ.
Для того, щоб метро запрацювало, потрібно збудувати нові станції “Либідська” і “Протасів Яр", провести реконструкцію станцій “Троєщина-2”, “Лівобережна”, “Дарниця” “Лівий берег”, “Видубичі” і “Північна”, а також двох електродепо, примкнути лівобережну та борщагівську лінії швидкісного трамваю до залізниці, провести відгалуження на Березняках і спорудити залізничні платформи на п’яти станціях.
"На відміну від мертвонародженої міської електрички, яка возить переважно повітря (пасажиропотік, наразі, менше 15 тис. пас. на добу, хоча в годину пік люди лізуть на вагони, аби виїхати), наземне метро працюватиме з передбачуваними інтервалами. Воно стане повноцінним видом міського транспорту, що регулярно ходитиме з 6:00 до 24:00 години", - обіцяє нардеп.
Нагадаємо, у жовтні минулого року мер столиці Віталій Кличко розпорядився здійснити у 2018-2025 роках будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо. Крім цього, у період 2018-2020 роках має бути забезпечена розробка всієї необхідної проектної документації. Також документом визначається комунальне підприємство "Київський метрополітен" як замовник робіт. Четверта гілка метро повинна пролягати від Кільцевої дороги через аеропорт "Київ" (Жуляни), Центральний залізничний вокзал, проспект В'ячеслава Чорновола, а далі через Поділ та Подільсько-Воскресенський міст до Русанівки та Троєщини.