Одного універсального рішення для всіх закладів освіти - садків, шкіл, закладів професійної, позашкільної чи вищої освіти - не існує.
Освітні установи Києва повинні напрацювати та мати в своєму арсеналі чотири моделі роботи закладу під час карантинних обмежень. Одного універсального рішення для всіх закладів освіти - садків, шкіл, закладів професійної, позашкільної чи вищої освіти - не існує.
Про це у четвер, 20 серпня, повідомила директорка департаменту освіти і науки Олена Фіданян під час Серпневої педагогічної онлайн-конференції Києва, передає пресслужба КМДА.
"Кожна установа має напрацювати свої чотири моделі роботи та розділити їх за рівнями епідемічної небезпеки. Підбирати форму організації навчання потрібно індивідуально, водночас враховуючи різні показники: від проєктної потужності закладу освіти до рівня колективного здоров’я учасників освітнього процесу", - повідомила Фіданян.
Окрім цього, вона зазначила, що у вересні всім педагогам і батькам необхідно об’єднатися задля недопущення появи та розповсюдження хвороби.
"Оскільки більшість школярів/студентів не збиралася разом понад 5 місяців, буде важко стримати їх від близького контакту. У цей час вкрай важливим стає питання дотримання правил гігієни та протиепідемічних заходів", - зазначила Олена Фіданян.
У пресслужбі КМДА зазначили, що в Києві освітні установи кардинально відрізняються один від одного, як за архітектурними особливостями, так і за кількістю учасників освітнього процесу.
Нагадаємо, що столичні школи готуються прийняти учнів від 1 вересня. Навчальний процес повинен розпочатися, але в нових умовах. Із дотриманням усіх правил.