У київському метро стався збій у продажі е-квитка
Фахівці оперативно ліквідували проблему.
Ілюстрація / © УНІАН
Уранці 29 серпня в київському метрополітені стався збій у системі продажу е-квитка - Kyiv Smart Card. Наразі проблему усунуто.
Про це повідомила пресслужба метро.
"Фахівці КП "ГІОЦ" відновили систему продажу Kyiv Smart Card", - йдеться в повідомленні.
Раніше повідомлялося, що унаслідок збою на станціях підземки тимчасово відновили продаж і поповнення картки метро. Крім того, пасажири могли придбати й жетон для разової поїздки.
Зазначимо, що завдяки картці Kiev smart card можна оплатити такі види транспорту:
фунікулер;
метро;
трамвай;
муніципальний транспорт;
понад 150 маршрутних таксі.
Нагадаємо, у київській підземці припинили поповнювати звичайні проїзні - поки що на десяти станціях. Тим часом, на станції "Площа Льва Толстого" реалізовуватиметься QR-квиток - " зручна заміна жетонів та разових квитків".