У київському метро стався збій у продажі е-квитка

У київському метро стався збій у продажі е-квитка

Ілюстрація / Фото: УНІАН

Фахівці оперативно ліквідували проблему.

Уранці 29 серпня в київському метрополітені стався збій у системі продажу е-квитка - Kyiv Smart Card. Наразі проблему усунуто.

Про це повідомила пресслужба метро.

"Фахівці КП "ГІОЦ" відновили систему продажу Kyiv Smart Card", - йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що унаслідок збою на станціях підземки тимчасово відновили продаж і поповнення картки метро. Крім того, пасажири могли придбати й жетон для разової поїздки.

Увага! Фахівці КП "ГІОЦ" відновили систему продажу Kyiv Smart Card. Нагадаємо, що місто впроваджує електронний квиток...

Опубликовано КП "Київський метрополітен" Среда, 28 августа 2019 г.

Зазначимо, що завдяки картці Kiev smart card можна оплатити такі види транспорту:

  • фунікулер;
  • метро;
  • трамвай;
  • муніципальний транспорт;
  • понад 150 маршрутних таксі.

Нагадаємо, у київській підземці припинили поповнювати звичайні проїзні - поки що на десяти станціях. Тим часом, на станції "Площа Льва Толстого" реалізовуватиметься QR-квиток - " зручна заміна жетонів та разових квитків".

Що робити, якщо людина впала на рейки в метро

Що робити, якщо людина впала на рейки в метро

Повʼязані теми:

Наступна публікація