У київському метро стався збій у продажі е-квитка

Фахівці оперативно ліквідували проблему.

Ілюстрація

Ілюстрація / © УНІАН

Уранці 29 серпня в київському метрополітені стався збій у системі продажу е-квитка - Kyiv Smart Card. Наразі проблему усунуто.

Про це повідомила пресслужба метро.

"Фахівці КП "ГІОЦ" відновили систему продажу Kyiv Smart Card", - йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що унаслідок збою на станціях підземки тимчасово відновили продаж і поповнення картки метро. Крім того, пасажири могли придбати й жетон для разової поїздки.

Зазначимо, що завдяки картці Kiev smart card можна оплатити такі види транспорту:

  • фунікулер;

  • метро;

  • трамвай;

  • муніципальний транспорт;

  • понад 150 маршрутних таксі.

Нагадаємо, у київській підземці припинили поповнювати звичайні проїзні - поки що на десяти станціях. Тим часом, на станції "Площа Льва Толстого" реалізовуватиметься QR-квиток - " зручна заміна жетонів та разових квитків".

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie