У київському метро пояснили причини масштабного збою у роботі е-квитка

У київському метро пояснили причини масштабного збою у роботі е-квитка

Фото: УНІАН

Через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки.

У комунальному підприємстві "Київський метрополітен" пояснили причини збою в системі оплати проїзду, який стався у понеділок, 16 грудня.

Про це повідомила пресслужба метрополітену у Facebook.

За попередніми даними, через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка запустить резервну мережу, йдеться у повідомленні.

Зазначається, що фахівці метрополітену детально вивчають випадок, аби не допустити у майбутньому подібні ситуації. "Звісно, ми не зможемо змінити ваш вчорашній зіпсований настрій, але ми продовжимо робити все, щоб якнайшвидше довозити вас у потрібні вам місця", - зауважують у пресслужбі. 

Як повідомлялося, ввечері 16 грудня у столичній підземці натовп пасажирів пошкодив обладнання метрополітену. Ситуацію спровокували проблеми в системі оплати за проїзд – люди не могли розрахуватися ні картою киянина, ні платіжними картами. Відповідно, пасажири не могли пройти на станцію, тому вдалися до штурму. 

У столиці почали продавати єдиний електронний квиток

У столиці почали продавати єдиний електронний квиток

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація