У Київраді вирішили, як боротимуться з масовою нелегальною рекламою

У Київраді вирішили, як боротимуться з масовою нелегальною рекламою

У Київраді вирішили, як боротимуться з масовою нелегальною рекламою

Фото: іРівне

У столиці ввели нові правила розміщення реклами.

У Києві для боротьби із самовільним розміщенням рекламних оголошень впровадять систему автоматичних дзвінків.

Відповідне рішення ухвалили під час пленарного засідання, повідомили у прес-службі Київради.

"Рішення підтримали 66 депутатів", - йдеться у повідомленні.

Згідно з документом, у разі самовільного розміщення рекламних оголошень не на спеціально призначених місцях, на номер абонента, зазначений в оголошенні, буде здійснюватися автододзвін із інформуванням про порушення правил благоустрою.

"Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня. Більше того, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою. Інтервал між набором – кілька хвилин. Автододзвін здійснюватиметься до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення)", – пояснив автор рішення, депутат Київради Андрій Андрєєв.

Своєю чергою депутат Андрій Андрєєв уточнив, що документ передбачає і механізм демонтажу так званих брендмобілів, які заважають пішоходам та водіям і створюють аварійні ситуації. Відтепер їх демонтуватимуть у присутності представників Національної поліції.

"Відтепер рекламний засіб (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються такими, власники яких невідомі", - додали у Київраді.

Також документом визначено терміни зберігання демонтованих рекламних засобів - КП "Київреклама" зможе утилізовувати чи реалізовувати конструкції, які пролежали на складі 12 місяців.

Нагадаємо, у Дніпрі комунальники вдягли на стовп спеціальні "панчохи", аби боротися з рекламою. В такий експериментальний спосіб комунальники намагаються боротися із розклеюванням оголошень на стовпах. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація