У "Київпастрансі" пояснили, навіщо підвищують вартість проїзду у столиці

У "Київпастрансі" пояснили, навіщо підвищують вартість проїзду у столиці

Фото: УНІАН

За підрахунками експертів, вартість проїзду повинна становити взагалі майже 7 грн.

Подорожчання проїзду у Києві на 1 гривню частково подолає збитковість та компенсує витрати на електроенергію і заробітну плату комунальникам.

Про це заявив генеральний директор КП "Київпастранс" Дмитро Левченко.

"Вартість проїзного квитка складається з собівартості перевезення - заробітна плата, паливно-мастильні матеріали, електроенергія, обслуговування та ремонт рухомого складу. Зважаючи на значне підвищення вартості цих основних складових на сьогодні суттєво зросла собівартість однієї поїздки", - наголосив він.

За словами Левченка, спеціалісти вирахували економічно обґрунтований тариф, згідно з яким проїзд міською електричкою повинен коштувати 15,39 грн, а наземними видами транспорту – 6,91 грн.

"Невідповідність між реальними та чинними тарифами робить пасажирські перевезення в Києві збитковими", - запевнив директор "Київпастрансу".

Водночас, на його думку, завдяки підвищенню вартості проїзду можна частково зменшити збитковість пасажирських перевезень та спрямувати кошти на електроенергію і підвищення зарплати 10 тисячам працівників підприємства, яка за рішенням Кабміну має становити щонайменше 3200 грн.

"Задовольняючи потреби киян, ми повинні надавати якісні транспорті послуги і забезпечувати комфорт та дбати про безпеку пасажирів. А це означає, що КП "Київпастранс" повинен як мінімум проводити капітальний та середній ремонт рухомого складу, впроваджувати нові маршрути та зменшувати інтервали руху на маршрутах міста, що існують. На заміну застарілим та зношеним ми маємо купувати нові транспортні засоби, бо передусім, це безпека людей, безпека руху", - додав він.

Окремо Левченко зазначив, що частково вартість проїзду компенсують із міського бюджету, а також буде збережено всі пільги.

Нагадаємо, протягом поточного року проїзд у київському метро може подорожчати приблизно на 50%. Про це в інтерв'ю ТСН.ua розповів заступник керівника київського метро Дмитро Пеклун. За його словами, це необхідно через те, що постійно дорожчають комплектуючі, витратні матеріали, індексується і зростає зарплата. "Підприємство не може собі дозволити працювати в збиток", - додав Пеклун.

Повʼязані теми:

Наступна публікація