У Києві за два роки запустять "трам-трейн", який з'єднає Троєщину і Борщагівку

У Києві за два роки запустять "трам-трейн", який з'єднає Троєщину і Борщагівку

Фото: УНІАН

У "Київпастрансі" зазначають, що новий маршрут пройде біля ділових центрів та вокзалу.

КП "Київпастранс" має намір розробити проект реконструкції транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для з'єднання районів лівобережної і правобережної частин Києва - "трам-трейн". Його можуть ввести в експлуатацію 2020 року.

Про це йдеться в повідомленні "Київпастрансу" у газеті "Хрещатик" від 27 лютого, передає Інтерфакс-Україна.

Зазначається, що буде організований наземний безпересадковий маршрут, який не буде залежати від транспортних дорожніх заторів. Він з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде межею адміністративно-ділового ядра міста, через залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, не охопленій метрополітеном.

Розглядаються три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням чинної інфраструктури Борщагівської та Троєщинської ліній швидкісного трамваю з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від вул. Милославська на Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст. Троєщина-2, Південним півкільцем міської електрички через ж/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі залізничної платформи Північна (ст. Київ-Пас), далі за лінією легкорейкового транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім.Шевченка через трамвайну лінію проспектом академіка Корольова.

Другий маршрут: від вул. Милославська на Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст. Троєщина-2, Південним півкільцем міської електрички через ж/м Березняки, через Караваєві дачі з заїздом до депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославська на Троєщинській лінії швидкісного трамваю до ст. Троєщина-2, Південним півкільцем міської електрички  через ст. Київ-Петрівка з заїздом до депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Зазначається, що "трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних шляхів, потрібно тільки об'єднати інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: шляхи Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних шляхів, якими зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая.

Повʼязані теми:

Наступна публікація