Дитяча залізниця тепер має нову принаду для відвідувачів.
Дитяча залізниця Києва встановила рекорд. Вранці вона розпочала свою роботу після реконструкції, і тепер станція "Київ-Пасажирський Дитячий" – точнісінько така, як і центральний вокзал столиці, але в зменшеному вигляді, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Ударом у дзвін і під звуки оркестру працівники дорослої залізниці запускають пасажирів у дитячу. Біля вагонів, як зажди під час відправлення, стоять по кілька провідників. "Київ-Пасажирський Дитячий" після реконструкції справді нагадує центральний вокзал столиці. Артем – завідувач змін дитячої залізниці, з його слів гурток загалом відвідують понад півтисячі столичних школярів. Найстаранніші влітку практикуються на потягах.
Залізниця працює лише по вихідних, а у святкові дні пасажирів катає ще й раритетний потяг. Найбільшою гордістю столичної дитячої називають німецький паротяг, якому вже понад 70 років. Ним довіряють керувати лише досвідченим машиністам. У вагонах – не проштовхнутися, перший рейс безкоштовний. Загалом дорослі платять по 50 гривень, дитячий квиток коштує 30 гривень.
Керівник "Укрзалізниці" розповідає, що таких міні-залізниць в Україні дев’ять. "Майже усі діти, які навчаються в дитячій залізниці, після цього йдуть в технікуми, інститути і стають залізничниками", - каже Євген Кравцов. А поки паротяги рушають по колу завдовжки в три кілометри, представники реєстру рекордів фіксують нове досягнення – точна копія справжнього залізничного вокзалу.
Кореспондент ТСН Антон Страшко