У Києві стартувало оформлення замовлень на спецперепустки у транспорт під час локдауну: покрокова інструкція (фото)

Дата публікації
Перегляди
4903
Поділитись:
WhatsApp
Viber
У Києві стартувало оформлення замовлень на спецперепустки у транспорт під час локдауну: покрокова інструкція (фото)

Фото: КМДА

Усі працівники, яких роботодавець подасть у список на отримання перепустки, будуть ретельно перевірятися.

У Києві готуються до нового локдауну, під час якого скористатися транспортом можна буде за наявності спецперепустки. Від сьогодні, 10 серпня, у тестовому режимі запрацювала електронна система для замовлення спецперепусток.

Про це повідомив перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба.

Він уточнив, що спецперепустками зможуть скористатися ті підприємства та організації, які забезпечують життєдіяльність Києва. Вже сьогодні керівники підприємств можуть авторизуватись у системі та подати заявку, аби заздалегідь пройти необхідну перевірку та отримати дозвіл.

Для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям  потрібно виконати такі дії:

  1. Авторизуватись у системі за цим посиланням, використовуючи КЕП (кваліфікований електронний підпис). Керівник може додати до 10 довірених осіб, які матимуть доступ до системи.
  2. Заповнити електронну форму заявки. Важливо: підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД.
  3. Чекати на відповідь, яка надійде на електронну пошту, зазначену у заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки "Київ Цифровий" кожного працівника.
  4. Інформацію про підтвердження або відмову у видаванні спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі за цим посиланням.

Наголошується, що для запобігання фальсифікації всіх працівників, поданих у списку, будуть перевірятись щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації. 

У КМДА додають, якщо підприємство отримало дозвіл, після внесення даних про співробітника, транспортна картка працівника активується автоматично. Щоб скористатися громадським транспортом працівнику потрібно мати транспортну карту.  Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок "Київ Цифровий" та додавши транспортну карту.

Картки працюватимуть трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина.

Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

Нагадаємо, головний санітарний лікар Ігор Кузін заявив, що наразі в Україні ситуація із показниками захворюваності на коронавірус стабільна і ознак  локальних або загальнонаціональних спалахів СOVID-19 нема. Тому прохання київської влади надати до 3 серпня списки працівників критичної інфраструктури, аби їм видати спецперепустки у транспорт, є завчасною і локдаун у найближчий час не планується, а тому потреби у такому документі поки немає.

Новини України: у Києві у разі локдауну введуть електронні перепустки до громадського транспорту

Новини України: у Києві у разі локдауну введуть електронні перепустки до громадського транспорту

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
4903
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація