У Києві скаржників на комунальні послуги лікарі перевіряли, чи не перебувають вони на психобліку

У Києві скаржників на комунальні послуги лікарі перевіряли, чи не перебувають вони на психобліку

Фото: ТСН.ua

Чиновники розпочали службове розслідування.

Перелік незадоволених роботою комунальників громадян Шевченківського району столиці передали у тамтешні поліклініки. Медсестрам нібито наказали з'ясувати, хто зі списку психічно неврівноважений. Про це повідомила місцева мешканка, якій вдалося отримати ці списки. Люди - налякані, влада - спантеличена.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Тетяна Олексіївна тепер офіційно - злісна скаржниця. Все почалося, коли у під'їзді зробили ремонт - лише до поштових скриньок. Далі стіни досі стоять обдерті. Каже, була ще 8-місячна епопея із незаритою ямою у дворі.

"Там написано 9. Я думаю, що їх більше, бо я за цю яму дзвонила кожного місяця. Я знаю, хто у нас скаржиться, їх там немає, а от тільки ми - найбільш активні".

Її ім'я - у списку тих, як сказано у примітках, хто скаржиться не лише у міський контактний центр, але й приходить на прийом до чиновників і пише скарги.

"Передали списки, щоб перевірили наш психічний стан. Як людині реабілітуватися, що вона не психічна, вона просто не терпить оцього хамства, яке до нас... Ми за все платимо. І що? Ми не маємо права сказати, що ми заплатили – виконайте?!", - нарікає Тетяна Галітовська.

Списки, в яких попередньо закрила персональні дані, опублікувала Наталія Коптєнкова. Її ім'я - теж серед активних скаржників. І про це вона дізналася випадково - коли прийшла укладати декларацію з лікарем.

"Медсестру "прорвало" і вона почала казати: "Ось нам прийшли списки, ви там є". Я їй не повірила, сказала,щоб показала ті списки. Вона сказала, що в неї немає тих списків", - розповідає Наталія Коптєнкова.

Із колегою за нещастям почали шукати списки. Свого інформатора пообіцяли не здавати.

"Вона розуміє, що це неправильно, її це обурює, але це було розпорядження її керівництва і вона не в змозі його не виконати, навіть якщо воно в усній формі", - каже Ксенія Пономарьова.

Перелік киян, що незадоволені роботою комунальників, передали у місцеві поліклініки

Перелік киян, що незадоволені роботою комунальників, передали у місцеві поліклініки

Як списки людей, що їм дзвонили, ще й з персональними даними та кількістю скарг, потрапили до медзакладів, у контактному центрі КМДА не уявляють. Такого обліку не ведуть.

"Нас цікавить проблематика, а не персони, які звертаються. Тут іде захист інформації повністю, бачить її тільки та організація, яка мала її виконувати", - переконує заступник керівника відділу прийому звернень контактного центру Києва Аліна Сушко.

Тобто ті самі жеки. Вони, за статистикою звернень, у Шевченківському районі - антилідери. Максимум скарг - мінімум задоволених мешканців.

"Це просто чиясь незрозуміла ініціатива. Намагаються виконавці, мабуть, за рахунок якихось хитрощів підняти себе в рейтингу замість того, щоб займатися виконанням своєї роботи. Ми з ними розберемося по всій строгості", - запевнив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Службове розслідування уже почали. Розбиратимуться не лише з розголошенням персональних даних, але й поганою роботою комунальників. Тетяна Олександрівна спуску їм давати не збирається.

"Чого нас намагаються зробити психічно хворими? Щоб ми не скаржилися? Щоб нам рот закрить? Залякати нас? Не залякають!", - говорить Тетяна Галитовська.

Наступна скарга буде на трансформатор, який зламався і не дає ночами спати.

Ольга Нескородяна

Повʼязані теми:

Наступна публікація