У Києві салон краси потрапив у скандал: жінку з дітьми принизили через національність

У Києві салон краси потрапив у скандал: жінку з дітьми принизили через національність

Фото: pixabay.com

Клієнтка салону отримала образливе повідомлення, адресоване адміністратору.

У Києві салон краси потрапив у скандал через дискримінацію клієнтки за національністю. За словами жінки, її внесли у чорний список, але повідомлення адміністратора випадково нібито відправили самій клієнтці.

Свою історію розповіла клієнтка салону "Авігаль" Юлія Лівшиць у Facebook.

Жінка каже, що не встигала перед призначеним часом передати дітей чоловікові, тож їй довелося на педикюр прийти в салон разом із синами. У закладі діти спробували погратися з собакою господарів салону і, як розповіла Юлія, це не сподобалося власниці тварини.

"Коли Елік (5,5 року, ходить у кіпі) підійшов познайомитися до собаки, присів і вона вилизала йому ручки. Господиня салону з обуренням в голосі відправила собаку за стійку ресепшен. Елік трохи злякався такої реакції. Але в підсумку щасливий від спілкування з собакою підійшов до мене і розповів, яка гарна там собака", — написала жінка.

За деякий час дитина знову захотіла поспілкуватися з собакою, але мама нагадала, що господарям це не сподобалося. Вона запропонувала підійти та запитати дозволу. Хлопчик так і зробив, а у відповідь господар салону підвищив голос на дитину.

"Господар салону підвищеним тоном і з озлобленістю в голосі: "Не чіпай собаку!!!" І далі дав команду терміново вивести собаку на вулицю", — повідомила Лівшиць.

Ще за кілька хвилин на її телефон прийшло повідомлення, яке було адресовано не їй, а адміністратору салону. У повідомленні була чітка вказівка не записувати Юлію на процедури.

"Припускаю, що робочий телефон салону перебував у господаря, і повідомлення адресоване було менеджеру, а не мені. Але прийшло мені. "Юля єврейка! Не записувати!", — додала Лівшиць.

 

‼️«ЮЛЯ ЕВРЕЙКА! НЕ ЗАПИСЫВАТЬ!!!»‼️ Это смс я получила от салона красоты ,где делаю бьюти процедуры уже не первый...

Опубліковано Avigal Julia Livshyts Четвер, 1 жовтня 2020 р.

Після того, як розгорівся скандал, керівництво салону виклало свою позицію і звинуватило у ситуації, що склалася, нового адміністратора закладу.

"Ми взяли на роботу нового адміністратора, котра, пройшовши співбесіду, стажування виявила себе скромною людиною і ніщо не віщувало такого жахливого вчинку. Чому вона таке дозволила зробити, ніхто не міг передбачити. За якимись своїми психічно нездоровими причинами. Їй було сказано зробити відмітку про запис на пізніший час, але людина виявилася повністю неадекватною у своїх невмотивованих вчинках. Ми намагалися зв'язатися з Юлією і перепросити", — йдеться у повідомленні на сторінці салону в Instagram.

Скріншот: instagram.com/da_ladno_studio

Нагадаємо, клієнтка пластичної клініки стверджує, що хірурги спотворили їй груди.

Покарана краса: як похід до косметолога може коштувати кар'єри і майна

Покарана краса: як похід до косметолога може коштувати кар'єри і майна

 

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Виховання дітей
Наступна публікація