У Києві повідомили про нову дату перекриття Шулявського мосту

У Києві повідомили про нову дату перекриття Шулявського мосту

Рух може бути зупинено на кілька місяців.

Шулявська розв’язка в столиці буде закрита із середини червня. Проспект Перемоги доведеться перетинати на тимчасових перехрестях зі світлофорами, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Шулявський міст – важливий транспортний вузол не тільки для Києва, а й загалом для України. Він поєднує шляхи на аеропорт Жуляни, центр Києва та трасу на Житомир, Львів і Польщу. В ідеалі розв’язка мала б пропускати 13 тисяч автомобілів щогодини, але насправді вона завузька, що спричиняє затори. Однак іще важливіше, що міст уже кілька років просто розвалюється.

У Києві влада відмовилась від будування футуристичної розв'язки на Шулявській, яка могла спростити рух

У Києві влада відмовилась від будування футуристичної розв'язки на Шулявській, яка могла спростити рух

Торік містобудівна рада показала громадськості обриси нового Шулявського мосту в проекті "Київдормістпроекту". Це був звичний лист конюшини з усіма з’їздами, окрім одного – там відсутній правий поворот з вулиці Довженка на виїзд із Києва. "Це не мінус розв’язки, це плюс розв’язки. Міська розв’язка не повинна концентрувати на собі всі потоки транспорту, навпаки – їх треба розтягувати. Якщо ми його розподіляємо по дорожньо-транспортній мережі, ми зменшуємо навантаження на розв’язку" - пояснив автор проекту Володимир Воробйов.

Сам Шулявський міст у його проекті ширший і має шість смуг для руху замість сьогоднішніх чотирьох. "У цій схемі реально розширити. Відсутність ось цього правого повороту дає можливість цього з’їзду не робити. І в цій схемі можна розширюватися, є дві полоси", - пояснив Воробйов.

Однак у трилиснику є прогалина – на місці двох поворотів у напрямку аеропорту та до середмістя зараз стоїть 5-й цех заводу "Більшовик". Для ремонту розв’язки його треба буде знести. Але частина киян проти цього і вважає більш правильним проект інженера Віктора Петрука. Ця пропозиція має всі повороти і не передбачає знесення заводу. "Вам треба, притримуючись правої сторони проїжджої частини, під’їхати до стоп-лінії, пропустити трафік, який рухається зі Святошина на Дорогожичі, виїхати на розподільче кільце і, не змінюючи смуги руху і нікому не поступаючись, з’їхати у напрямку центру. Доведеться пропустити трафік, який зїжджає з кільця. Кільце є головною дорогою", - пояснив свою ідею автор.

Але в мерії вирішили, що на Шулявському п’ятачку надто тісно для таких маневрів, а громадському транспорту там просто не буде чого робити в разі реалізації плану Петрука. Від цієї ідеї відмовилися, тож у середині червня почнуть споруджувати трилисник, причому розширений Шулявський міст можуть здати вже до нового року – роботи хочуть укласти в 9-10 місяців.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко

Фото: ТСН.ua

Повʼязані теми:

Наступна публікація