На правому березі переїзди через залізницю вичерпали ліміт із пропускної здатності.
У проєкті Генерального плану Києва передбачено продовження вулиці Суздальської до вулиці Медової з будівництвом шляхопроводу через залізницю.
Про це повідомили в комунальній організації "Київгенплан".
"У правобережній частині Києва всі переїзди через залізницю вже вичерпали свій ліміт із пропускної здатності, – пояснив начальник КО "Київгенплан" Сергій Броневицький. – На кожному переїзді, особливо в ранкові та вечірні години "пік", – постійне утруднення в русі.Від продовження вулиці з передбаченими шістьма смугами руху та будівництва шляхопроводу місто отримає чималі переваги: зменшиться навантаження на проспект Лобановського на 35%, на шляхопровід у районі Караваєвих Дач на 40% та на проспект Перемоги на 18%".
Ці дані отримані в результаті оновлення транспортної моделі Києва в німецькому програмному середовищі PTV VISUM, за допомогою якого були побудовані транспортні моделі в багатьох містах Європи та Азії. Вона враховує і кількість населення в кожному житловому будинку, і кількість робочих місць у кожній організації з адресною прив’язкою, і дані соціологічних досліджень, і пропускну спроможність вулиць, і графіки руху громадського транспорту, а також багато іншого. На основі всієї цієї інформації співробітники КО "Київгенплан" проводять розрахунки із перерозподілу машино- і пасажиропотоків.
Нагадаємо, попри карантин, будівництво головних інфраструктурних проектів, без яких неможливе транспортне життя столиці, триває. На розв’язці на проспекті Степана Бандери вже почали класти асфальт. Не зупиняються ремонтні роботи і на багатостраждальній розв’язці на Шулявці. Також ремонт триває і на Борщагівському шляхопроводі.