Це продиктовано особливостями місцевості та потребою заощаджувати простір.
У Києві заявили про старт будівництва двох нових станцій метрополітену "Мостицька" і "Проспект правди". Їх обіцяють відкрити через три роки та витратити на будівництво шість мільярдів гривень, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
Пасажири називають цю гілку зеленою, а метрополітенівці офіційно Сирецько-Печерською. Кінцева станція "Сирець" не змогла стати популярною серед пасажирів, бо житлові будинки далеко. До неї мали пустити електрички з фастівського напрямку, щоби розвантажити метро "Вокзальна", але залізнична станція так і не з’явилася. Мер міста Віталій Кличко тепер має нові плани – у грудні 2021 року відкрити нові станції до житлового масиву Виноградар.
Це будівництво не є аж надто складним, але йому таки заважає вода, котра вже активно хлюпає в шахті. Працівники запевняють, що нічого страшного в цьому немає. Гілка має пройти просто під горою. "Не два тунелі разом, а тунель над тунелем, щоби заощадити місце", - каже командир бригади будівельників Олег Тимченко. Він запевняє, що пасажири цієї інженерної хитрості ніяк не відчують. Метробудівники переконують, що за 33 місяці виконати завдання цілком реально, якщо не буде перебоїв із фінансуванням. Поки що працівники налаштовані оптимістично.
Нагадаємо, "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво ділянки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар вартістю 6,3 млрд грн у січні 2018 року. Втім дата проведення тендеру неодноразово переносилася. Останні торги метрополітен оголосив 11 вересня. Проект будівництва затвердили ще у липні минулого року.
На початку листопада у столичній підземці визначились із будівельником ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар". Ним стало ПАТ "Київметробуд", яке запропонувало найнижчу ціну.
Кореспондент ТСН Наталя Нагорна