Транспорт у "червоному" Києві: маршрутки можуть не тільки подорожчати, а й зникнути до кінця локдауну

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Транспорт у "червоному" Києві: маршрутки можуть не тільки подорожчати, а й зникнути до кінця локдауну

УНІАН

Вартість проїзду може сягнути десяти гривень.

Від суботи, 27 березня, плата за проїзд у столичних маршрутках може зрости до десяти гривень. Утім, найгірше те, що під час локдауну вони взагалі можуть зникнути.

Коли і чому подорожчає транспорт, та яка ситуація у місті, розповіли у сюжеті Сніданку з 1+1.

Про здорожчання проїзду в столичних маршрутках знову заговорили одразу після введення локдауну. За обмеженнями, заповнюваність місць у них має не перевищувати 50%, а також лише місця для сидіння. У трамваях і тролейбусах це правило справді працює, а от у маршрутках - не зовсім.

До речі столичні полісмени намагаються штрафувати водіїв-порушників, але виходить не завжди. Справа у тому, що хтось із керманичів просто не зупиняється на зупинках щойно бачать копів. Крім того, люди самі намагаються перешкоджати подібним рейдам, аби швидше застрибнути до маршрутки та не стояти в черзі.

На порушення правил водії маршруток йдуть вимушено. Вони кажуть, що причин для цього кілька, каже Ігор Мойсеєнко, голова спілки Асоціації перевізників міста Києва та Київської області. "Основна проблема, за обмеженнями, які ухвалені на рівні держави та міста, - це перевезення в маршрутних таксі та загалом у транспорті не більше 50% від місць для сидіння. Тобто, в автобусі "Богдан" має бути11 пасажирів. Це не дозволяє навіть окуповувати витрати на пальне", - каже він. 

Чому у столичних маршрутках ціна за проїзд може зрости до 10 гривень

Чому у столичних маршрутках ціна за проїзд може зрости до 10 гривень

Протягом останніх місяців суттєво зросли ціни на пальне, паливно-мастильні матеріали та запчастини. Крім тоо, пасажиропотік зменшився, бо багато людей працюють дистанційно. Коім того, зі столичного бюджету маршрутникам не відшкодовують збитки, як це робить КП "Київпастранс" і Київський метрополітен.

Якщо ж компенсацій маршрутники не отримають, то проїзд на 40% напрямків у столиці виросте до десяти гривень. Але навіть це може не вирішити ситуацію з перевезеннями під час локдауну: контролювати кількість пасажирівв зараз складно, а штрафи для перевізників, а це 17 тис. грн, ніхто не скасує. Саме тому маршрутники хочуть зупинитись на час локдауну, а потім знову готові працювати. 

Слід зауважити, що напередодні мер Києва Віталій Кличко заявив: якщо ситуація з карантином в місті погіршиться, то доведеться зупинити весь громадський транспорт. Наразі ж кількість людей у наземному та підземному транспорті контролюватиме поліція та муніципальна варта.

Новини України: з яким проханням до столичної влади планують звернутися перевізники Києва

Новини України: з яким проханням до столичної влади планують звернутися перевізники Києва
Наступна публікація