Деякі заклади вважають за правильне поки обслуговувати клієнтів на терасі.
У Києві запрацювали зали ресторанів і кафе, які від березня були на карантині через коронавірус. Заклади громадського харчування вже відвідують клієнти, однак із дотриманням нових правил. Чи є гості в ресторанах, та наскільки готові до нових правил роботи заклади, про це розповідається в сюжеті ТСН.19:30.
Попри дозвіл в одному із ресторанів на Печерську залу поки не відкрили. Адміністрація пояснює, що юристи порадили ще зачекати. Гостям літньої тераси пропонують обирати, в чому їм принесуть страву.
"Або ми віддаємо їхнє замовлення у одноразовому посуді, у нашому випадку це паперова, або стерильно промитий багаторазовий посуд, за їхнім бажанням", - розповідає Юлія.
Тим часом, в ресторані преміумкласу в центрі Києва зустрічають гостей біля входу та проводжають його до столика, як вимагають цього нові правила.
Перед гостем оброблюють стіл антисептиком та приносять запаковані столові прилади. Адміністраторка рестораном розповідає, що під час карантину зробили ремонт та поставили перегородки задля безпеки на літній терасі. А ще придбали спеціальну пакувальну машинку.
"Щоб пакувати індивідуально гостьові набори. Це індивідуальніше, безпечніше, щоб менше чіпати під час експлуатації", - каже вона.
У барі на Подолі розповідають, що вже вивчили 48 сторінок рекомендацій, зокрема, закупили антисептики, зробили електронне меню та чекають на захисний екран для відкритої кухні. Через нові правила пожертвували основним столом. Бенкети нині заборонені. Крім того, на кожен столик видрукували і поставили протиепідеміологічні правила.
"Щоб гості знали, як їм потрібно поводитися та чого дотримуватися, тому, що безумовно деякі за карантин зголодніли за відпочинком в громадських місцях, але режим маски і дистанції має бути", - зазначають у закладі.
В Держспоживслужбі розповідають, що через високий рівень захворюваності коронавірусом проводять перевірки закладів. Нині у Києві працює 20 мобільних груп, які стежать за дотриманням вимог.
"І щодня в місті Києва складається від 30 до 50 таких протоколів. Протоколи відповідно до 44 ст. – це від 17 до 34 тис. грн", - кажуть у відомстві.
У Держспоживслужбі закликають киян бути свідомими. І у разі виявлення порушень, телефонувати на гарячу лінію.