Небезпечні дороги: де та чому в Києві відсутні схеми руху

Небезпечні дороги: де та чому в Києві відсутні схеми руху

Половина усіх аварій трапляється через відсутність дорожних знаків і розміток.

Ледь не половина усіх ДТП в Україні спричинена неналежною дорожньою інфраструктурою й відсутністю дорожньої розмітки. Яка є надважливою, особливо, коли мало не цілодобово стоїть густий туман.

Які столичні вулиці мають найбільші проблеми з розміткою та, чому немає на київських автошляхах схем руху, дивіться у сюжеті ТСН.19:30.

В історичній частині міста, на Подолі, розмітки або взагалі немає, або вона ледь помітна, як і на прилеглих вулицях. Та ж ситуація і на Дарницькому шосе. Пан Віктор не догледів ями, каже "білі смуги на асфальті" для авто як поручень для незрячого. А яма, в яку він "влетів", і справді чимала.

Там, де мало би бути по декілька смуг, суцільне асфальтоване поле. Тому, вочевидь, водіям доводиться об'їжджати ями по зустрічній смузі, і, найімовірніше, перетинати суцільну лінію, що є порушенням ПДР. Експерти вважають, що через такі інфраструктурні не допрацювання Україна має ледь не до 50% усіх аварій.

Ледь не половина ДТП в Україні стається через відсутність дорожньої розмітки

Ледь не половина ДТП в Україні стається через відсутність дорожньої розмітки

"Це важливий елемент схеми організації дорожнього руху. Дорожні знаки і дорожня розмітка - важливий елемент організації дорожнього руху. Якщо чогось немає, маємо нижчу безпеку дорожнього руху. Більш того, навіть коли немає розмітки ми втрачаємо пропускну здатність", - пояснює Дмитро Беспалов, директор аналітичної компанії з автомобільних питань. 

Комунальники, які мають відповідати за це, перекладають обов'язки з відомства на відомство. Так, керівник "Київавтодору" переконує, що нині до розміток його організація не причетна.

"Цього року була змінена диспозиція і замовником робіт був призначений Центр організації дорожнього руху", - каже Олесандр Густєлєв, гендиректор "Київатодору".

Техніка ж так і залишилася на балансі відомства, де кажуть, що тепер мають право лише на розкреслення переходів біля шкіл та автобусних смуг. Але чи має свою техніку Центр організації руху, в ньому коментувати відмовилися. Лише дали відписку - повноваження щодо розмітки по Києву до них не перейшли.

"Підприємством було підготовлено та направлено проєкт. Про передачу функцій замовника з нанесення дорожньої розмітки. До якого отримано зауваження, і необхідність внесення змін до документів.", - кажуть у Центрі.

Кореспондент ТСН Сергій Моргун.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Аваріі та ДТП
Наступна публікація