Стало відомо, коли Київ запустить автосполучення на Подільсько-Воскресенському мосту

Стало відомо, коли Київ запустить автосполучення на Подільсько-Воскресенському мосту

Фото: УНІАН

Наступним кроком буде будівництво метро, початок якого, фактично, розпочався.

До кінця року місто планує запустити на Подільсько-Воскресенському мостовому переході автомобільне сполучення між лівим та правим берегами та розпочати активні роботи з будівництва метрополітену.

Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв’ю виданню Obozrevatel.

За його словами наразі на Подільсько-Воскресенському мостовому переході працюють над демонтажем тимчасових опор та облаштовують благоустрій заїздів зі сторони Нижнього та Верхнього Валів.

"Насправді, за останні три роки там зміни помітні неозброєним оком. Ситуація дещо ускладнюється тим, що цей міст стояв довго – через це запустити заново роботи там було непросто. І ми маємо залучати фахівців високого рівня з досвідом проведення певних робіт. Але – працюємо. Арочний міст через річку Дніпро сьогодні стоїть уже в проектному положенні. До кінця місяця знімуть вже всі іржаві тимчасові опори. Заїзд зі сторони Нижнього і Верхнього Валу на сьогодні зроблений, там залишилося здійснити благоустрій. Достатньо активні роботи зараз ведуться на території Русанівських садів. Будується частина метрополітену, який має там піти під землю, під залізницю. Йдуть роботи з будівництва переходу через залізницю, аби доїхати до вулиці Бальзака. Зі сторони Бальзака ведуться роботи з облаштування дорожнього покриття, яке примкне безпосередньо до цього мостового переходу", – розповів Микола Поворозник.

Він зауважив що наступним кроком після відкриття автосполучення буде будівництво метрополітену, початок якого, фактично, розпочався.

"Сьогодні є надії, що ми зможемо знайти інвестора, щоб будувати метрополітен. Це великі європейські банки – їх є декілька – які готові надавати місту достатньо дешеві кредити для будівництва метрополітену. Частина проекту у нас є. І після того, як поїде автомобільна частина – ми плануємо перейти до активного будівництва метрополітену", – підкреслив Микола Поворозник.

Він зазначив, що на втілення цього проекту очікують не лише ті кияни, які живуть на Троєщині, а й мешканці Солом’янського району, де всього одна станція метрополітену – "Вокзальна":

"Цього метрополітену чекають не тільки мешканці Троєщини, а ще й кияни, які живуть у Солом’янському районі. І не тільки. Адже перемички існуючих сьогодні ліній метрополітену зі ще однією новою лінією дадуть можливість розвантажити переходи в центральній частині міста. Якщо ми з’єднаємо "Вокзальну" з "Лук’янівською", а "Лук’янівську" – з "Тараса Шевченка" – це дозволить зробити ще одну можливість пересадки з однієї лінії на іншу", - сказав Поворозник.

За його словами, на будівництво 18 нових станцій, за попередніми розрахунками, необхідно близько 2,3 млрд доларів. Збудувати їх можливо за п'ять років з моменту старту активного будівництва.

Нагадаємо, у Києві до кінця цього року може з'явитися нова станція Київського метрополітену. Зокрема, нова станція метро має відкритися на Виноградарі.

Повʼязані теми:

Наступна публікація