За останні три дні атаки зазнали три відділення підприємства.
Офіси підприємства "Київенерго" перейшли в режим роботи у стані облоги після кількох поспіль нападів одного і того ж чоловіка. Компанія посилила охорону, бо вважає, що нападник може повернутись у будь-який момент, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
Тепер на вході до оболонського відділення "Київенерго" працює face control – охорона пускає людей вибірково. Офіс уже пережив атаку чоловіка, котрий зайшов усередину та заходився трощити техніку. Він знищив кілька плазмових телевізорів і збирався побити вікна, але його зупинили. Коментувати інцидент персоналу заборонили – всі питання просять адресувати до прес-служби.
Один і той самий чоловік протягом трьох днів завдав збитків центрами обслуговування клієнтів у трьох різних місцях. До відділення на вулиці Вільямса він приїхав на власному авто, почав із того, що розбив вікна, а потім потрощив оргтехніку й меблі. Зі слів очевидців, нападник сам викликав собі швидку, але згодом повернувся, і тоді вже його забрала поліція. "Він каже: у мене не вистачає, мені по барабану, мені нічого не буде", - кажуть свідки подій. На Повітрофлотському проспекті той-таки чоловік розгатив камінням вітрину, але в приміщення заходити не став. "Один, бив, поки не розбив скло, а потім спокійно пішов", - описують атаку невідомого ті, хто її бачив.
Відділення коло метро "Лук'янівська" першими зазнали нападу ще в червні. Охоронець Юрій добре запам'ятав його, адже за кілька хвилин зловмисник наробив багато шкоди. "Він хвора людина, в нього довідка є", - розповів чоловік. Наразі поліція та медики ситуацію з нападником не коментують. Правоохоронці загалом переконані, що людина з довідкою – не їхній клієнт. Медики ж досі святкують День Незалежності, тож до повноцінної роботи стануть тільки в понеділок.
"Київенерго" спершу теж тримало паузу, але надвечір у п'ятницю оприлюднило прес-реліз із закликом до поліції знайти нападника. До повідомлення додали й особисті дані чоловіка, котрого підозрюють у заподіянні шкоди. Однак кияни відреагували на скаргу підприємства іронічно. "Нє треба скiглiти. Мабуть, людина втомилася митися з вiдра i платити за холодну воду, як за гарячу. Де гаряча вода на Оболонi?", - запитав один із користувачів соцмережі на сторінці підприємства.
Кореспондент ТСН Дмитро Святненко