Що відбувається вночі у тунелях підземки: у Київському метрополітені дали відповідь

Що відбувається вночі у тунелях підземки: у Київському метрополітені дали відповідь

Фото: Київський метрополітен

За три місяці у столичному метро замінили 1,6 км рейок та 434 шпали.

У першому кварталі 2021 року у столичному метро було замінено 434 шпали. З них 120 – на залізобетонні та 314 – на дерев’яні.

Про це повідомляє КП "Київський метрополітен".

Зазначається, що залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, а дерев’яні – в тунелях.

Також фахівці опрацьовують варіанти використання полімерно-композитних шпал, що виробляються з перероблених матеріалів.

Крім того, у зазначений період було замінено 1,6 км рейок.

Щоночі для виконання таких робіт виходить понад 500 працівників підземки.

Заміна рейок та шпал – серед найважчих робіт для виконання, що проводяться фактично вручну, оскільки габарити конструкцій метро вкрай обмежують можливості автоматизації процесів.

Нагадаємо, що експлуатаційна довжина ліній київського метрополітену складає – 69,6 км.

Нагадаємо, через локдаун у столиці змінили графік руху метро. Інтервал між поїздами метро збільшили. Тепер вони прибуватимуть кожні дві хвилини, це на 30 секунд рідше, аніж раніше.

Повʼязані теми:

Наступна публікація