Samsung Electronics запустила в Києві унікальну преміальну сервісну послугу для ремонту смартфонів Новини компаній

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Samsung Electronics запустила в Києві унікальну преміальну сервісну послугу для ремонту смартфонів

Galaxy Premier Service – це новий унікальний сервіс, який стане в пригоді людям, що цінують свій час і комфорт!

Компанія Samsung Electronics, яка відома в усьому світі своїми інноваціями, зокрема у сфері сервісного обслуговування клієнтів, запустила в Києві унікальну преміальну сервісну послугу для ремонту смартфонів. Нова ексклюзивна послуга Samsung1 – Galaxy Premier Service – розпочала свою роботу 10 грудня 2020 року.

Унікальність мобільного сервісного центру в тому, що він прибуде до вас додому, в офіс чи навіть до кав’ярні, а висококваліфіковані спеціалісти виконають експресремонт смартфона просто в сервісному автомобілі. Ремонт здійснюється відразу2, а тому власник уже за декілька годин отримає свій полагоджений девайс.

Більше не потрібно витрачати зусилля та час на дорогу: усе можна зробити просто, легко й там, де зручно клієнтові. Galaxy Premier Service стане в пригоді тим, хто не може дозволити собі віддати смартфон на кілька днів у сервісний центр.

Послуга доступна в Києві та передмісті (у радіусі 30 км). Щоб скористатися Galaxy Premier Service, потрібно залишити заявку. Для цього є три способи:

  • заповнити форму на сайті;
  • звернутися в онлайн-чат;
  • зателефонувати за номером 0-800-502022.

Компанія Samsung Electronics підготувала ще одну приємну новину для власників смартфонів: від 10 грудня 2020 року до 31 березня 2021 року виклик мобільного сервісу буде безкоштовним для гарантійних випадків і для випадків, що не покриваються гарантією3.

  1. Послуга поширюється на моделі Galaxy Fold, Galaxy Z Fold2, Galaxy Z Flip, Galaxy Note10 Lite, Galaxy Note10, Galaxy Note10+, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy Note20 Ultra 5G, Galaxy S10e, Galaxy S10 Lite, Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy S20, Galaxy S20+, Galaxy S20 Ultra, Galaxy S20 FE.
  2.  Залежить від складності ремонту. Час виконання робіт остаточно узгоджується після огляду пристрою спеціалістом.
  3. Оплата негарантійного ремонту відбувається коштом клієнта.
Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація