У ентузіаста залишились кошти на інші дорожні роботи.
Житель села Крюківщина Микола Косенко вирішив полагодити розбиту вулицю сам, бо автодор на скарги не реагував, йдеться у ТСН.16:45.
Свіжим асфальтом і бігається швидше, особливо коли сам його поклав. Микола Косенко на вулиці Чабанівській зіпсував не одну пару кросівок. Дірки в асфальті і досі зберігаються на Google maps. Тут пробивалися колеса й обривалися бампери.
"Було більше сорока ям. Із них добра половина ям, які не можна навіть об’їхати", - каже Микола.
Одного дня керівник соціальних проектів не витримав і використав професію в особистих цілях. Дав оголошення у соцмережі про збір коштів на латання дороги. І сам став на вулиці з коробкою. Хотіли засипати лише найглибші ями. Та перевиконали план, зібрали майже сто тисяч.
Послуги приватного ямкового ремонту в Києві – не рідкість. Він 300 до 600 гривень за квадратний метр. Зробили за день.
Дорога довжиною у 800 метрів зв’язує села Гатне та Крюківщина з центральною магістраллю на Київ. Пан Микола підрахував: до ремонту водії долали їх за 3 хвилини 40 секунд, а тепер лише за хвилину і сорок секунд.
Тепер вузенька вулиця стала популярною. Тут лише приватний сектор, а буквально кожні п’ять секунд проїжджає машина, дві, а то навіть і три. Причому їдуть досить таки швидко. Та не усіх сусідів тішать ці перегони.
"Ми не скидувалися. Тому що це наша вулиця, а вони по ній весь час їздять і розбивають. Раз вони розбивають, вони повинні і робити", - каже один з мешканців вулиці.
Київавтодор історію з вулицею Чабанівською коментувати не квапиться. Гроші місцеві жителі навряд чи повернуть – надто багато треба експертиз, щоб довести, що тут був аварійний стан. А в Миколи Косенка половина пожертвувань ще лишилася. І він уже поглядає на сусідні вулиці.
Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко