Єдиним порівняно комфортним засобом громадського пересування влітку є метро.
Спека особливо відчувається в громадському транспорті у великих містах. І якщо в автомобілях часто є кондиціонери, то інші варіанти пересування містом комфортною температурою похвалитися навряд чи можуть, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
У трамваї заміри журналістів показали +41 градус, єдиним спасінням були відкриті вікна під час руху. Пасажири розповідають про те, що в маршрутці через задуху стався серцевий напад у дівчини. У салоні є свіжий термінал для оплати і переклад зупинок англійською, а от кондиціонера немає. "На швидкісному поміняли, багато нових трамваїв і там уже з кондиціонером", - переконують транспортники. Найтяжче водієві в кабіні трамвая – там градуси перескочили на три пункти за 50.
Не кращі справи у тролейбусі – там пасажири обтирають хусточками і серветками обличчя. Про кондиціонери тільки чули – кажуть, такий транспорт є в Дніпрі. Температура в салоні київських тролейбусів навіть вища, ніж у трамваях – плюс 43 градуси.
На три менше у маршрутці, але не там, де водій – у його кабіні всі 46 тепла. Однак чоловік при цьому знаходить позитивні моменти: "Такі тихенькі пасажири, тому що спекотно". Пасажири ж кондиціонерами називають відкриті віконечка і радіють кожному поруху повітря.
Єдиний на цьому тлі порівняно комфортний вид громадського транспорту в місті – метро. На підземних станціях відчувається прохолода, а у вагонах не такі критичні +30 за Цельсієм.
За словами лікарів, комфортною для організму водіїв є температура від 18 до 24 градусів. Перебування ж довгий час на 30-градусній спеці може мати наслідком тепловий удар, а при +50 С терапевти радять заборонити працювати взагалі: "Робота водія – це робота, котра потребує уваги, швидкої реакції, тому що це дорога. Там може статися, що завгодно. При такій температурі працювати неможна – ні про яку увагу, концентрацію та швидкість реакції мови не може бути, природно. Тому це небезпечно".
Кореспондент ТСН Наталія Гончарова