Ідея ролика в тому, що в кожної людини є свої недоліки.
Знятий у Києві, рекламний ролик італійського бренду одягу Diesel отримав три нагороди фестивалю реклами "Каннський лев".
Перемогу реклама здобула у категоріях "режисура" ("Бронзовий лев"), продакшн-дизайн ("Бронзовий лев") та операторська робота ("Срібний лев"), пише The Village Україна.
"Ідея належить французькому продакшну Division і режисеру Франсуа Русселе. Концепт же розробила рекламна агенція Publicis. Та історія ролика – відповідальність Франсуа. Він має "Каннського лева". Із Руссоле ми вже працювали раніше у проекті Dior. Окрім того, він має досвід співпраці з Nike", – каже продюсер Family Production Микита Буковський.
За його словами, ідея ролика в тому, що в кожної людини є свої недоліки, але цього не варто соромитися й треба бути самим собою.
У відео є кадри, зняті на Подільсько-Воскресенському мосту у Києві. Основна локація з монтажною кімнатою – це Національний університет театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили за допомогою декорацій у Будівлі торгівлі на Львівській площі.
Протягом останнього часу Київ неодноразово ставав локацією для знімань креативної реклами. Зокрема, на київському вокзалі знімали ролик для нового покоління Apple Watch. Яку ще рекламу знімали в українській столиці, дивіться у добірці сайту ТСН.ua.