Подовження метро та будівництво нових магістралей: що передбачає Генплан Києва

Дата публікації
Перегляди
5081
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Подовження метро та будівництво нових магістралей: що передбачає Генплан Києва

Фото: скриншот з відео

Вирішити транспортну проблему лише будівництвом додаткових смуг руху на вулично-дорожній мережі у столиці неможливо.

У Києві продовжує розвиватися транспортна інфраструктура. Як передбачається вирішити проблему з трафіком та облаштування яких станцій метро доцільні для міста, на ці питання киян відповіли розробники Генерального плану Києва у Facebook.

Трафік і затори

Вирішити транспортну проблему лише будівництвом додаткових смуг руху на вулично-дорожній мережі в такому місті як Київ неможливо. Вирішувати необхідно комплексно.

Для цього у Генеральному плані передбачається розвиток громадського транспорту, зокрема метрополітену. Чим більш розвинений громадський транспорт, тим менше людей використовуватимуть індивідуальний транспорт для поїздок.

У проєкті Генплану передбачається будівництво нових магістральних вулиць, які розвантажать існуючі вулиці, що вже вичерпали свій ліміт пропускної спроможності. А також будівництво транспортних розв’язок у різних рівнях, що збільшать пропускну спроможність деяких ділянок вуличної мережі. Крім того, проєкт передбачає створення додаткових місць прикладання праці у периферійній зоні, а особливо на лівому березі, що зменшить маятникові міграції між різними частинами міста.

Метро

Відповідно до рішень Генерального плану передбачається подовження Оболонсько-Теремківської гілки метрополітену до вулиці Дмитра Луценка та будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену до Кільцевої дороги. Це покращить доступність мешканців Південної Борщагівки до станцій метрополітену.

Також у планах - подовження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену (далі - ПВЛ) до вулиці Братиславської обумовлено наступним. Для нормального функціонування лінії метрополітену необхідно передбачити депо. На першу чергу передбачалося, що рухомий склад ПВЛ обслуговуватиметься в депо "Харківське", поки не буде створено депо поруч з вулицею Пухівською (кінець розрахункового періоду) та депо "Вишневе" (перспектива). Наразі пропонують подовжити лінію до вулиці Братиславської з влаштування поруч з нею депо ПВЛ, на що потрібно сім років. ПВЛ отримає власне депо, яке необхідне для нормального функціонування лінії. У зв’язку з тим, що передбачається подовжувати ПВЛ до вул. Братиславської, було прийнято рішення звести ще одну станцію метрополітену "Братиславська". Доцільність її розміщення підтверджується розрахунками, які було виконано на транспортній моделі міста Києва.

"Для влаштування станції Биківня відсутній необхідний пасажиропотік. У станціях Старобориспільська та Лісництво теж немає необхідності через незначний пасажиропотік, тому вони були виключені з остаточної редакції проєкту Генерального плану", — пояснюють розробники Генплану.

 

Часто запитуєте – відповідаємо. ТРАНСПОРТ 10 місяців тому 17 березня 2020 року на сайті...

Опубліковано Генеральний план Києва Понеділок, 18 січня 2021 р.

 

Зазначимо, що 10 місяців тому, 17 березня 2020 року, на сайті Київгенплану розробники опублікували текстові і графічні матеріали проєкту Генплану Києва. На сторінці у Facebook розробники детально пройшлися по всіх його розділах з метою поінформувати про проєкт, а також дізнатися думку киян щодо рішень. Це не була процедура громадських слухань, проведення яких необхідне для затвердження Генерального плану, оскільки порядок проведення громадських слухань регламентується чинним законодавством.

Нагадаємо, Київ посів сьому сходинку в рейтингу міст світу з найбільшими заторами.

Київ потрапив в першу десятку міст рекордних заторів

Київ потрапив в першу десятку міст рекордних заторів

 

Наступна публікація