Після резонансної ДТП із маршрутками в Києві захотіли позбутися "Богданів"

Після резонансної ДТП із маршрутками в Києві захотіли позбутися "Богданів"

Фото: ТСН

На думку фахівців, місто має закупити більше інших видів транспорту.

Після масштабної трощі двох автобусів, що завершилася масовим травмуванням пасажирів, столичні чиновники оголосили перевірку всіх перевізників, але водночас жаліються, що через мораторій можуть дослідити хіба що паперові документи. Про європейський досвід, комфорт і безпеку пасажирів наразі мріяти не варто, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Версії причин резонансної аварії двох "Богданів" різняться – хтось нарікає на порушення правил, хтось на несправність маршрутки. Однак навіть зовнішній вигляд проіржавілих машин наводить на думки про те, що захистити такий метал при зіткненні нікого з пасажирів не може.

У Києві планують удвічі зменшити кількість маршруток

У Києві планують удвічі зменшити кількість маршруток

Колега водія маршрутки, яка врізалась у дерево, твердить, що автобуси комунального підприємства у хорошому стані, а правил руху його товариш дотримувався. "Їхав по своїй смузі для громадського транспорту", - каже Олександр. Водії приватного перевізника нарікають на комунальний "Богдан". "Хоча вони нам не конкуренти взагалі, починають ганятися", - кажуть там.

Життю людей, які перебувають у лікарні, ніщо не загрожує. Так кажуть медики, а от юристи переконані, що всі витрати на лікування має відшкодувати перевізник, навіть якщо водій тоді не видав квиток. "Перевізник має відшкодувати витрати на лікування, а також моральні страждання. Сума може сягати сотень тисяч гривень", - вважає Лаврентій Царук.

Для киян щоденна їзда на роботу в такому транспорті – це справжнє випробування, а для чиновників приводом перевірки перевізників уже вкотре є лише надзвичайна подія. Торік у листопаді водій маршрутки наїхав на двох людей, що заходили до тролейбуса, який зупинився в другій смузі. Тоді після інспекцій забрали ліцензії в чотирьох фірм. Після п’ятничної трощі скаржаться, що через мораторій можуть перевірити лише папери.

Водночас у міській владі планують упродовж п’яти років удвічі зменшити кількість маршруток. Експерт із транспортних стратегій Олександр Кава переконаний, що за бажання позбутися іржавих "Богданів" можна було б набагато швидше. "Я впевнений, що місто може позбутися від маршруток за два-три роки, якщо при цьому буде планомірно займатися купівлею трамваїв, тролейбусів і автобусів більшої місткості", - пояснив він. Витрати на це фахівець оцінив у 5 млн гривень.

Кореспондент ТСН Антон Страшко

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Аваріі та ДТП
Наступна публікація