"Мені було страшно, він знав адресу": у Києві кур'єр після довозу їжі почав писати на номер клієнтки

"Мені було страшно, він знав адресу": у Києві кур'єр після довозу їжі почав писати на номер клієнтки

Фото ілюстративне і не має зв'язку з подіями, описаними в матеріалі / Фото: УНІАН

Дівчина наступного дня звернулася до служби підтримки сервісу.

У Києві кур'єр однієї зі служб доставки після того, як ввечері 16 червня привіз і віддав замовлення дівчині, почав писати на її особистий номер повідомлення з "компліментами" про "гарні ніжки".

Про це дівчина, яка замовила їжу, написала на своїй сторінці у Facebook, додавши скриншоти неоднозначних повідомлень від кур'єра.

Фото: Фото з відкритих джерел

ТСН.ua дівчина розповіла, що ввечері 16 червня після довозу замовлення кур'єр на її номер телефону надіслав повідомлення, які не стосувалися її замовлення та роботи служби. Це, за словами дівчини, її налякало, оскільки вона була вдома одна, а кур'єр знає її адресу. "Як завжди, стандартно замовила собі вечерю. Він її привіз, поїхав і буквально одразу написав ось ці смс, і все - на цьому вечеря закінчилась... До служби підтримки я звернулася не одразу, оскільки мені було страшно. Я не знаю, що у нього в голові. Я боялася того, що якщо він дізнається, що я на нього поскаржилася, то він повернеться", - розповіла дівчина. 

Вона також додала, що до служби підтримки звернулася сьогодні зранку, 17 червня, і оперативно отримала відповідь. "Зранку надіслала скаргу і вони оперативно відреагували та перепросили. Сказали, що передадуть інформацію до людей, які працюють з кур'єрами, і вони у всьому обов'язково розберуться. Я також попросила, щоб тримали мене у курсі розвитку подій, бо він знає, де я живу і мені досить не комфортно одній залишатись вдома. На що мені сказали не перейматися".

На прохання дівчини ми не називаємо службу доставки, оскільки, за її словами, "бренд не має стосунку особисто до людини". Своєю чергою, ТСН.ua також звернувся по коментарі до служби доставки. У пресофісі компанії нам відповіли: "Наш сервіс є посередником у взаємодії трьох аудиторій - користувачів додатку, партнерів та кур'єрів. Кур'єри не є співробітниками компанії, а лише незалежними суб'єктами, які приєднуються і співпрацюють з платформою. При відборі та підключенні кур'єрів ми проводимо сесії на тему прийнятної поведінки, стандартів сервісу та спілкування з клієнтами. Нам прикро, що згадана ситуація мала місце і вважаємо, що подібна поведінка кур'єра є абсолютно неприпустимою. Ми завжди аналізуємо всі запити від користувачів і партнерів та інциденти, які відбуваються за участі підключених кур'єрів. У додатку існує спеціальна система рейтингу кур'єрів, яка формується на основі відгуків клієнтів і партнерів. Це допомагає нам автоматично відключати кур'єра при низькому рейтингу".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Туреччині суд виніс вирок кур'єру, який плюнув у піцу одному зі своїх клієнтів. Йому доведеться пробути за ґратами два з половиною роки. 

Доставка продуктів: через карантин виник ажіотажний попит на онлайн-покупки

Доставка продуктів: через карантин виник ажіотажний попит на онлайн-покупки

Повʼязані теми:

Наступна публікація