Чиновники про проблему знають і вже готуються рятувати конструкцію.
Міст імені Патона у столиці під загрозою. Одна з опор найстарішої київської переправи руйнується надшвидкими темпами, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Щоранку Мирослав виходить із дніпровської бухти порибалити або покатати туристів і каже, що віднедавна міст імені Патона цікавить відпочивальників падучим облицюванням. Камінь відкрив арматуру бетонної опори, а тепер вітер, вода та сонце потроху роблять свою руйнівну справу. "Після зими воно впаде, а може, ще і до", - міркує Мирослав.
Цей міст почали зводити ще наприкінці 1930-х років, згодом справі завадила Друга світова війна. Опісля відомий інженер Євген Патон за революційною на той час технологією спроектував суцільнозварну конструкцію. Відкрили міст у 1953 р. і досі капітально не ремонтували. "Мост Патона за результатами обстеження знаходиться в обмежено-працездатному стані", - констатував заступник начальника відділу експлуатації мостових споруд "Київавтодору" Михайло Деренько.
За 5-бальною шкалою міст отримав четвірку за ступенем зношеності – тобто може бути ще гірше, проте затягувати не варто. Цьогоріч уже оголосили тендер на комплексне обстеження споруди, згодом науковці розроблятимуть план порятунку унікальної столичної конструкції. "Це може коштувати понад мільярд гривень. Цей міст понад 1,5 км, і треба його привести до сучасних норм згідно кількості автотранспорта", - пояснив президент асоціації "Мости України" Михайло Опанащенко.
Кореспондент ТСН Ігор Бондаренко