Уже в суботу переправу довелося долати 15 хвилин – і це за мінімального трафіку.
Будівельники перекрили одну зі смуг руху Південного мосту в напрямку лівого берега, що навіть у вихідний день спричинило тягнучку. Із понеділка там очікують великих заторів, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.
Таблички “ремонт дороги” – як наслідок, автомобілі радше плентаються, аніж їдуть. Втрачений час, нерви та гроші – витрата палива за такої тягнучки значно більша. "Я втрачаю десь хвилин 20, і мої пасажири також втрачають час. Кожен день ми втрачаємо десь гривень 150-200", - каже один із водіїв. Це при тому, що кермувальники до обмеження руху здебільшого ставляться з розумінням: на мосту – яма на ямі. Однак латють поки що не їх, бо за планом інші роботи.
Насос качає повітря для відбійників, ними розбивають покриття і вони тут гуркотять від ранку до ночі – робітники демонтують так званий деформаційний шов. Старі конструкції обіцяють замінити новими – німецькими. "Технікою тут неможна працювати, тому що техніка руйнує арматуру. Оце складність – вручну все вибивати", - кажуть працівники і додають, що після цих робіт міст стане надійнішим і довший час не потребуватиме ремонту.
Роботи на цій ділянці полотна триватимуть до кінця місяця – так кажуть у міській владі. Однак дату, коли усе остаточно поремонтують, поки що не називають. У вихідний день засвітла проїхати переправу вдалося за 15 хвилин. Водії ж з острахом чекають на будні – у заторах, кажуть, можуть стояти по кілька годин.
Всього в Києві є понад 60 мостів та шляхопроводів. І фахівці кажуть, що 90% із них в аварійному стані. У Києві діє 5 автомобільних мостів через Дніпро. А найдавніший з них міст Патона - йому вже 66 років. Перший у світі суцільнозварний міст завдовжки півтора кілометра. Один із найбільших мостів Європи. І найбільш втомлений у столиці. Його опори обвалюються на очах у киян, а сталеві конструкції з’їдає корозія.
Кореспондент ТСН Антон Коцуконь