В аеропорту "Київ" туристи близько п'яти годин чекали, поки літак перевірять та відремонтують.
Сьогодні, 30 травня, в аеропорту "Київ" (Жуляни) рейс Київ-Анталія перенесли через несправність літака, а всі пасажири вимушені були чекати у залі очікування на його діагностику та ремонт.
Про інцидент ТСН.ua розповіла одна з пасажирів літака Аліна Ільницька.
За її словами після того, як літак здійнявся у небо, пасажирам забракувало повітря та через це стало зле.
"В аеропорту "Київ" (Жуляни) пасажирів рейсу Київ-Анталія авіакомпанії "Anda Air" намагаються посадити і відправити в політ на несправному літаку, причому літак, здійнявшись у повітря, через 20 хвилин польоту повернувся до аеропорту, через розгерметизацію салону. На борту під час зльоту і посадки літака пасажирам (і дорослим, і дітям) стало зле, не вистачало повітря. Наразі представники компанії-перевізника відмовляються надати інший борт. Налякані за себе і дітей", – зазначила туристка.
Своєю чергою, представник авіакомпанії "Anda Air" зазначив, що це звична ситуація і нічого надприродного не сталося.
"Ну так, одна з допоміжних систем показала, що є помилка. Командир корабля в принципі міг би і летіти, але він прийняв рішення сісти. Тобто, нічого надприродного не сталося, чисто ситуація така стандартна для нас", – розповів він.
Також у компанії додали, що після приземлення літак перевірили та вже через годину він міг летіти.
"Після посадки поміняли там блок, перевірили все інше і через годину він був уже готовий, але процедурно ми не можемо швидше, тому що купа актів пишеться і всього іншого, і ми повинні всі речі перевірити. Пасажири вже зараз на цьому ж літаку полетять, оголошена посадка", – наголосив представник авіакомпанії.
У "Anda Air" зазначили, що оскільки затримка була понад три години, всіх пасажирів погодували.
"Люди переживають та нервують, напевно. Ну, цілком звичайна ситуація і нічого там надприродного немає, Слава Богу, не ламалося і все таке. Ну є такі речі. У кожному літаку близько двох-трьох систем, які замінюють одна одну в якихось ситуаціях, але командир вирішив, що краще він повернеться", – сказали у "Anda Air".
Також ТСН.ua зв'язався з прес-центром аеропорту "Київ", де повідомили, що затримка рейсу тривала близько п'яти годин, а не трьох.
"Одна із систем кондиціювання при зльоті показувала сигнал про те, що не герметизується кабіна. І командир прийняв рішення сідати і повернутися для вирішення цих проблем. І людей нагодували за цей час. Затримка була десь близько п'яти годин. Було замінено блок в системі кондиціювання і літак зараз злітає. Вже була закінчена посадка. Ну це така ситуація звичайна, я не можу сказати, що це щось екстраординарне, це технічні неполадки, бо це залізо. У цьому випадку командир мав прийняти рішення і летіти далі, це не є така проблема, це можливо було у ручному режимі здійснити протягом польоту. Але у командира була можливість повернутися і він повернувся", – розповіли у прес-службі.
За словами пердставниці столичного аеропорту, тривала затримка була через те, що екіпажу та літаку потрібно ще отримати дозвіл на виліт додатковий, час узгодити і так далі, а всі інші технічні моменти не забирали багато часу.
Нагадаємо, у Болгарії в аеропорту Бургас у зоні вильоту понад добу перебували 150 пасажирів з України без можливості вилетіти додому. Туроператор "JOINUP" та перевізника "YanAir" повідомляли, що затримка рейсу пов'язана із поламкою літака. Тому рейс затримався на 20 годин. Серед українських пасажирів були - маленькі діти, люди похилого віку, багатодітні мами. Ніч діти провели на руках батьків.