Неприємний інцидент стався в електричці Київ — Бобровиця.
В Україні пасажири знову виявилися незадоволеними сервісом “Укрзалізниці”. Вони нарікають на брудні стіни у вагонах та непрацюючі сигнали оповіщення.
Про це на своїй сторінці у соцмережі написав незадоволений клієнт Олександр Рудоманов.
За його словами, 30 листопада він скористався послугами "Укрзалізниці" і виявився більш ніж незадоволеним. Чоловік сів на електричку, що курсує за маршрутом Київ — Бобровиця. Стіни вагона всередині були помальовані, в туалетах не було води, а частина дверей просто не відчинялася.
“Що я можу сказати? Плюси: тепло, продають штани і ковбасу. Мінуси: немає води в туалетах, машиніст курить в кабіні, частина дверей не відчиняється, частина електронних табло не працює, не оголошуються зупинки, обмальовані вагони зсередини”, — наголосив чоловік.
Згодом у коментарі до посту клієнта прийшли представники компанії. Вони вибачилися за інцидент та пообіцяли розібратися у ситуації.
“Щиро перепрошуємо за негативний досвід, який ви отримали від поїздки приміським електропотягом. Інформацію вже передано до відповідного підрозділу”, — підкреслили в “Укрзалізниці”.
Нагадаємо, що в Україні через пандемію коронавірусу закрилася велика кількість ресторанів та готелів, проте зріс внутрішній туризм.
Читайте також:
- Під Черніговом у ДТП з маршруткою загинули 13 людей: фото, відео та всі подробиці.
- У Червонограді Львівської області гірники влаштували протест і не піднялися з шахти на поверхню.
- Затягло у станок: у Волинській області на виробництві жінці відірвало руку.