"Не притулятися". Київський метрополітен почав продавати фірмові сувеніри

Найдорожчий сувенір обійдеться у 360 гривень.

Київський метрополітен відкрив продаж власних сувенірів.

Вітрину магазину з товарами розміщено на офіційній сторінці КП "Київський метрополітен" у Facebook.

Наразі у продажу з’явилися футболки та чашки з написом "Не притулятися", брелоки та магніти у вигляді зеленого жетона, а також магніти з зображеннями станції метро "Золоті ворота".

Як зазначається, за фірмову футболку доведеться викласти 360 гривень, чашка коштує 105 гривень, а магніти та брелоки - усього 30 гривень.

За словами прес-секретаря компанії Наталії Макогон, незабаром у магазині також можуть з’явитися реглани.

Нагадаємо, раніше у метро Києва показали новий дизайн оповіщень пасажирів у вагонах. Окрім навігаційної інформації, обіцяють показувати креативні ролики про правила в підземці.

Повʼязані теми:

Наступна публікація