Не Apple єдиним. Яку всесвітньо відому рекламу знімали в Києві

Українська столиця виглядає привабливою для творців відео. 

Не Apple єдиним. Яку всесвітньо відому рекламу знімали в Києві

Протягом останнього часу Київ не раз ставав локацією для знімань креативної реклами. Після успіху ролику для нового покоління Apple Watch, знятого на столичному вокзалі, зібрали для вас невеличку добірку рекламних відео з рідними краєвидами.

Японська автомобілебудівна компанія "Mazda" знайшла чудовий варіант використання недобудованого мосту-метро на Подолі – зробила його місцем знімання. Головну роль у відео виконав гонщик Стіг з британського автомобільного шоу Top Gear – Білл Коллінз.

Цей самий міст знову з'явився  у рекламі італійського бренду Diesel. Слоганом компанії стали слова "Go with the Flaw"  ("Слідуй за недоліками"). У ролику один з героїв танцює на тлі недобудованої споруди. Відбувалося знімання під керівництвом української компанії Family Production.

Порадував усіх, хто любить Київ, і зворушливий та атмосферний рекламний ролик для французького бренду Lacoste, який знімали у столичній підземці. Його створила українська продакшн-компанія Radioaktive Film разом із студією Betc Paris, а на кадрах можна впізнати "Видубичі".

А от рекламу для смартфона компанії Motorola знімали на станції метро "Житомирська" та в столичному аеропорту "Бориспіль". 

Ну і вишенька на тортику, раптом ви проґавили – під час презентації новинок від Apple у новому театрі Стіва Джобса показали відео з рекламою "яблучних" годинників нового покоління.  У відео кияни та гості міста легко впізнають Центральний вокзал та станцію метро "Золоті ворота". Брала участь у створенні відео компанія Radioaktive Film.

А більше про новинки від Аpple -  iPhone 8, iPhone 8+ та  iPhone X (10) читайте за посиланням →. 

Пов’язані теми

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie