Диво світової техніки. У Києві на мосту Патона обіцяють встановити відбійник Road Zipper

Диво світової техніки. У Києві на мосту Патона обіцяють встановити відбійник Road Zipper

Дата публікації
Диво світової техніки. У Києві на мосту Патона обіцяють встановити відбійник Road Zipper

Ілля Сагайдак/facebook

Практично це означає, що вранці на дорозі будуть додані одна-дві смуги в бік центру, а ввечері у зворотному напрямку.

До кінця цього року в столиці на мосту Патона планується встановити систему Road Zipper, яка забезпечить ефективне управління транспортним потоком та зменшить кількість заторів. Про це повідомив заступник голови Київської міської держадміністрації Ілля Сагайдак на своїй сторінці в Facebook.

"До кінця року на мосту Патона буде впроваджена система Road Zipper для організації безпечного реверсу", - написав він.

Зазначається, що система Road Zipper, яку планується впровадити на мосту Патона й проспекті Соборності, складається з бар'єру (пов'язані між собою секції, кожна з яких важить понад 450 кг) і спеціальної машини, яка здатна змінювати положення пересувного відбійника.

Особливості конструкції Road Zipper забезпечують безпеку руху на дорозі й водночас гнучкість бар'єру. При цьому, робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що вранці будуть додані одна-дві смуги в бік центру, а ввечері у зворотному напрямку.

За словами Сагайдака, впровадження системи Road Zipper зекономить від 348 до 736 млн грн транспортних витрат на рік.

Крім того, ця інновація дозволить зменшити шкідливі викиди СО2 в повітря міста на 4993 кг.

Зазначимо, що система Road Zipper впроваджена на таких об'єктах, як:

  • Міст Золоті Ворота, Сан-Франциско,
  • Міст Коронадо, Сан-Дієго;
  • Міст Теодора Рузвельта, Вашингтон;
  • Міст Харбор-Брідж, Нова Зеландія;
  • Дорога Вікторія, Сідней
  • I-15 Керований Доріжки коридор, Сан-Дієго
  • Gowanus Express, Нью-Йорк.

Нагадаємо, раніше в Мережі оприлюднили світлини, які демонструють майбутній інтер'єр станції київського метрополітену "Лівобережна" після реконструкції. За словами заступника київського міського голови, через брак часу на ремонт, дизайн довелось змінити, оскільки за півтори місяці важко втілити всі задумані ідеї.

Наступна публікація